اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب روستایی دزفول خبر داد

اجرای پروژه‌های آبرسانی به 100 روستای دزفول

رئیس اداره آب روستایی دزفول از اجرای پروژه‌های آبرسانی به 100 روستای شهرستان دزفول خبر داد.

اجرای پروژه‌های آبرسانی به 100 روستای دزفول

محمدرضا رحیمی‌مهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: پروژه‌های زیادی برای تامین آب روستاها از جمله توسعه و تجهیز آب روستاهای این شهرستان درحال اجرا است که با اجرای آن‌ها 100 روستای دزفول آبدار می‌شوند.

رحیمی‌مهر در این باره خاطرنشان کرد:  توسعه و تجهیز آب روستاها شامل توسعه شبکه‌های روستایی‌، بهداشتی کردن آب شرب، تاسیسات آب و تعمیرات شبکه‌ها و تعمیرات است.

رئیس اداره آب روستایی دزفول تصریح کرد: 4 میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن پروژه توسعه و تجهیز آب روستاهای این شهرستان تخصیص داده شده است.

رحیمی‌مهر در بیان یکی دیگر از پروژه‌های تامین آب روستایی دزفول افزود: روستاهای تحت پوشش آب‌رسانی با وسعت جغرافیایی در چهار بخش و حوزه است.

رئیس اداره آب روستایی دزفول با اشاره به این مطلب ادامه داد: 100 روستا در این چهار حوزه تحت پروژه آب‌رسانی  در این شهرستان هستند.

و ی خاطرنشان کرد: تاسیسات آبرسانی در نظر گرفته شده برای این 100 روستا شامل 46 تاسیسات روستایی است.

رحیمی‌مهر در بیان مشکلات آب رسانی در دزفول گفت: پراکندگی جغرافیایی یکی از مشکلات مهم در سطح این شهرستان خصوصا در منطقه سردشت است.

رئیس اداره آب روستایی دزفول بیان کرد: فرسودگی تاسیسات به دلیل قدمت و محدودیت امکانات در آب و فاضلاب روستایی و همچنین محدود بودن اعتبارات از دیگر مشکلات آبرسانی به روستاهای این شهرستان است.

وی در بیان پروژه دیگر آبرسانی به مناطق دور افتاده تصریح کرد: پروژه آبرسانی سیار را برای آبرسانی به روستاهای دور افتاده و جود دارد که آبرسانی سیار به این روستاها با تانکر انجام می‌شود.

وی افزود: زمین‌های برنج روستاهای بخش شهیون، سردشت و ماهون به دلیل اینکه شبکه آبیاری ندارند توسط سه تانکر آبرسانی تامین آب‌ می‌شوند.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول