اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول تیر‌ماه صورت می‌گیرد

آغاز طرح امداد تابستانی اورژانس 115 خراسان‌رضوی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح امداد تابستانه مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌رضوی از اول تیرماه در محورهای شهری و جاده‌ای استان به اجرا در می‌آید.

آغاز طرح امداد تابستانی اورژانس 115 خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، رضا وفایی‌نژاد اظهار کرد: ‌این طرح با همکاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سبزوار، نیشابور، تربت‌ حیدریه، مشهد و گناباد در قالب 170 پایگاه شهری و جاده‌ای اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از اول تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ‌در این طرح بیش از هزار کارشناس فوریت‌های پزشکی و تکنسین آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در سراسر استان هستند.

این مسئول افزود: ‌به منظور ارائه خدمات در زمان حوادث ترافیکی با مصدومیت بالا پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس با همکاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مشهد، تربت‌حیدریه، نیشابور، گناباد و سبزوار فعال می‌شوند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: ‌در طول این مدت تمامی آمبولانس‌های جاده‌ای استان از ساعت هشت تا 12 و 16 تا 20 در حاشیه جاده‌ها مستقر می‌شوند.

وفایی‌نژاد گفت:‌ همچنین ستاد هدایت درمان بیماران اورژانسی دانشگاه نیز در این ایام به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات و هماهنگی برای اعزام بیماران اورژانسی به مراکز درمانی هستند.

انتهای پیام/70004/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول