اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ارشد ستاد جلیلی در اردبیل:

جلیلی با تکیه بر گفتمان انقلاب مسیر عزت‌مندانه‌ای را رقم می‌زند

مهدی نوروزی گفت: جلیلی اعلام کرده است که نقاط ضعف دولت‌های نهم و دهم را نظیر زاویه گرفتن از خط ولایت را قبول نداشته و کنار می‌گذارد و با تکیه بر گفتمان انقلاب و مقاومت سعی خواهد کرد مسیر عزت‌مندانه‌ای را برای این ملت رقم بزند.

جلیلی با تکیه بر گفتمان انقلاب مسیر عزت‌مندانه‌ای را رقم می‌زند

عضو ارشد ستاد دکتر جلیلی در استان اردبیل گفت: گفتمان اصیل انقلاب و مقاومت که از سوی دکتر جلیلی مطرح می‌شود به جز حداد عادل که انصراف داده با هیچ رقیب انتخاباتی دیگر تشابه و تجانسی ندارد.

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی در حاشیه افتتاح ستاد حمایت‌های مردمی دکتر جلیلی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: خود سعید جلیلی بارها اعلام کرده است که کاندیدای دولت نیست و هیچ وابستگی به جریان انحرافی، فتنه و دوره تردید ندارد و تنها با گفتمان اصیل انقلاب و مقاومت در صحنه حاضر شده است.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف نظریه جریان انحرافی که علاقمند ارتباط ملت ایران با مردم رژیم صهیونیستی بودند و به جای تمدن اسلامی، مکتب ایرانی را مطرح می‌کردند دیدگاه سعید جلیلی دیدگاه شفاف و روشن در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای ناب انقلاب و ولایت‌مداری محض است.

عضو ارشد ستاد دکتر جلیلی در استان اردبیل یادآور شد: طرفداران مشایی و رئیس ستاد وی خودشان اعلام کردند که بین گفتمان جلیلی و مشایی هیچ شباهت و همخوانی وجود ندارد چرا که آنها به دنبال تفکری هستند که از اصل نظام و انقلاب فاصله بسیاری دارد.

نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری دولت آینده باید نقاط قوت دولت‌های گذشته را دارا باشد و نقاط ضعف آنها را از خود دور کند که بر همین اساس هیچ عیب و عار نیست که سعید جلیلی نقاط قوت دولت احمدی‌نژاد را از جمله پر‌کاری، خستگی‌ناپذیری، شجاعت و جرات پیدا کردن در اجرای برخی طرح‌ها داشته باشد.

وی عنوان کرد: البته در مقابل آن سعید جلیلی اعلام کرده است که نقاط ضعف دولت‌های گذشته به ویژه نهم و دهم را نظیر زاویه گرفتن از خط ولایت و رهبری قبول نداشته و کنار می‌گذارد و با تکیه بر گفتمان انقلاب و مقاومت سعی خواهد کرد مسیر عزت‌مندانه‌ای را برای این ملت رقم بزند.

نظریه جهانی هژمونی قالیباف مورد تایید هیچ کس نیست

این فعال سیاسی به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: گفتمان جلیلی در بین کاندیداها به غیر از حدادعادل که انصراف داده است با هیچ کس همخوانی ندارد که بخواهد ائتلافی داشته باشد.

نوروزی افزود: ائتلاف زمانی محقق می‌شود که گفتمان‌ها تشابه و تجانس داشته باشند وگرنه در اوج اختلاف سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها ائتلاف حتی در اردوگاه اصولگرایان بی‌معناست.

وی تصریح کرد: نظریه قالیباف از آن جهت شبهه‌افکن است که این کاندیدا به نظریه جهانی هژمونی معتقد است در حالی‌که سعید جلیلی این موضوع را قبول نداشته و به نظر می‌رسد خیلی از صاحبان فکر و اهل سیاست چنین نظریه‌ای را مردود بدانند.

رئیس پیشین جبهه متحد اصولگرایی در اردبیل ادامه داد: زمانی که اصل و مبنا اختلاف باشد قطعاً در سایر حوزه‌ها و موضوعات نیز چنین امری وثوق پیدا کرده و امکان ائتلاف واقعی وجود نخواهد داشت.

نوروزی با بیان اینکه گفتمان جلیلی با گفتمان بهار رو در روی هم ایستاده‌اند، گفت: به هیچ‌وجه این دو گفتمان به هم نزدیک نیستند چرا که یکی از این تفکرات و اندیشه‌ها همراهی ولایت فقیه را باور دارد و دیگری زاویه گرفتن با ولایت برایش اصل است.

انتخابات با رقابت دو اصولگرا به مرحله دوم کشیده می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در وهله اول در صحنه انتخابات اصل بر مشارکت بالا و حضور حداکثری است اما در وهله بعد آنچه ما دوست داریم اتفاق بیفتد پیروزی گفتمان انقلاب و مقاومت است.

این عضو ارشد ستاد جلیلی در اردبیل پیش‌بینی کرد انتخابات به مرحله دوم با رقابت دو اصولگرا کشیده شود و هر رقیبی که با جلیلی در مرحله دوم رقابت داشته باشد به یقین جلیلی پیروز انتخابات خواهد بود.

اختلاف نظر با ستادهای دیگر را تکذیب می‌کنم

نوروزی در پاسخ به این سوال که چرا اینقدر اختلاف نظر در ستاد جلیلی وجود دارد، یادآور شد: ما با هیچ ستاد و فرد خاص در سطح استان اختلاف نداریم اما در تشخیص متفاوت عمل می‌کنیم و در یک فضای رقابت سالم با ستادهای قالیباف، ولایتی و ... سعی داریم مردم را ترغیب به انتخاب اصلح کنیم.

تشکیل ستادهایی با عناوین مختلف غیر‌قانونی است

وی گفت:‌ برخی‌ها به نام ستاد جلیلی پیامک زده و دیگران را ترغیب به حضور در آن ستادها می‌کنند که این امر کاملاً تکذیب می‌شود و اگر هم این پیامک‌ها ادامه داشته باشد اصل آن درست نیست.

عضو ارشد ستاد دکتر جلیلی در استان اردبیل خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد ستادی بزند باید با مجوز دفتر مرکزی و ستاد استانی باشد و بنده فعالیت ستادهای جلیلی به هر عنوان دیگر را غیر‌واقعی و غیر‌حقیقی می‌دانم و اخیراً‌ در اطلاعیه شماره هشت نیز اعلام شد که هرگونه دایر کردن ستاد با عناوین مختلف ممنوع است.

دایر کردن ستادهای حامیان و خود‌جوش مردمی با هدف تخریب جلیلی صورت می‌گیرد

نوروزی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: عده‌ای برای تخریب جلیلی ستادهایی با عناوین حامیان و نزدیکان خودجوش جلیلی دایر کرده‌اند که عمده هدف این ستادها تخریب جلیلی و حرکت‌های مخرب است که قطعاً باید مراقبت کرد و مواظب بود تا این ستادها پا نگیرد.

وی از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نیز خواست جلوی فعالیت چنین ستادهای مخرب را بگیرند و اجازه ندهند این ستادها همسو با رسانه‌های بیگانه نظیر بی‌بی‌سی اقدام به جریان‌سازی‌های کاذب علیه جلیلی کنند.

این فعال سیاسی استان اردبیل ادامه داد: بنده به شدت فعالیت این ستادها را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم که شکل‌گیری این ستادها هیچ مرجع قانونی و تایید حقیقی ندارد و بی‌معناست که قطعاً‌ جلوی آنها را خواهیم گرفت.

برکناری حسن‌زاده کذب محض است

نوروزی در پاسخ به سوالی در خصوص برکناری رئیس ستاد جلیلی در اردبیل ابراز داشت: ریاست ستاد جلیلی در استان اردبیل را علی حسن‌زاده نیاری عهده‌دار است و هیچ‌کس جز حسن‌زاده حکمی را از ستاد مرکزی تهران نگرفته است و ادعایی خلاف این کذب محض است.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل عنوان کرد: فرصت و زمانی برای سفر مجدد جلیلی و دیدار مردمی وی وجود ندارد و شاید در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله دوم این امکان فراهم آید ولی در این دو روز احتمال حضور چهره‌های سرشناس حامی جلیلی و ستاد مرکزی در استان اردبیل وجود دارد.

انتهای پیام/62001/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول