اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

برخی کاندیداهای مطرح، نگاه اقتصادی صرفا متکی به تجارت آزاد و بدون کنترل دارند

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از کاندیداهایی که نام آن‌ها مطرح است اگر چه با حضور خود در این عرصه می‌توانند موجب افزایش مشارکت سیاسی شوند اما نگاه اقتصادی صرفا متکی به تجارت آزاد و بدون کنترل دارند.

برخی کاندیداهای مطرح، نگاه اقتصادی صرفا متکی به تجارت آزاد و بدون کنترل دارند

احمدرضا بسیج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: حماسه سیاسی و اقتصادی دو مقوله بسیار مهمی است که دارای یک رابطه مستقیمی با یکدیگر هستند.

وی، انتخابات را جلوه تحقق حماسه سیاسی دانست و گفت: مردم با حضور چشمگیر و مشارکت بالای خود در انتخابات می‎توانند حماسه سیاسی را رقم بزنند و موجب اقتدار و عظمت کشور شوند و ناظران خارجی را دچار بهت و شوک جدید کنند.

بسیج تصریح کرد: این امر مشروط بر این است که شخص برآمده از آرای مردم توانایی لازم را برای اجرای برنامه‌های صحیح اقتصادی داشته باشد.

استاد دانشگاه شهرکرد، حماسه اقتصادی را مستلزم تحقق حماسه سیاسی دانست و افزود: برهمین اساس یک انتخاب پویا، دقیق و شکوهمند که حماسه سیاسی را رقم بزند می‎تواند منجر به حماسه اقتصادی شود.

بسیج با اشاره به حضور سلایق مختلف و تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: برخی از کاندیداهایی که نام آن‌ها مطرح است اگر چه با حضور خود در این عرصه می‌توانند موجب افزایش مشارکت سیاسی شوند اما نگاه اقتصادی صرفا متکی به تجارت آزاد و بدون کنترل دارند.

وی ادامه داد: نگاه این دسته از افراد به اقتصاد سرمایه‌داری و اقتصاد غرب نزدیک است و باور به اقتصاد برآمده از فقه اسلامی ندارند و نمی‎توانند در راستای حماسه اقتصادی گام بردارند.

بسیج با اشاره به وعده‌های برخی دیگر از کاندیداها، اظهار کرد: برخی از کاندیداها ادعا می‌کنند که می‎توانند یک شبه و با یک برنامه‌ریزی چند روزه اقتصاد را سروسامان بدهند در حالی که این برخلاف واقعیت است و چه بسا عملکرد آن‌ها به جای مثبت بودن منفی شود.

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات اشاره کرد و گفت: به نظر می‎رسد حضور رفسنجانی در انتخابات مفروض بر اینکه بتواند آرای مردم را جلب کند اما به دلیل تجربه‌ای که از دو دوره ریاست جمهوری از او داریم نشان می‎دهد که اعتقاد چندانی به اقتصاد پویای اسلامی ندارد.

بسیج با بیان اینکه هاشمی به مهندسی اقتصادی به شکل اسلامی آن اعتقاد ندارد، تصریح کرد: هاشمی بیشتر به اقتصاد بازار و به تعبیری دیگر اقتصاد تکنوکرات معتقد است و این مطابق با ارزش‌ها و اول نظام اسلامی ما نیست.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول