اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زمان دیدارهای مرحله پلی‌آف دوباره به تأخیر افتاد

فرسایشی شدن تمرینات خطر نهفته‌ای در کمین ذوب‌آهن

با به تأخیر افتادن دوباره زمان دیدارهای مرحله پلی‌آف، تیم ذوب‌آهن باید تمرینات فرسایشی خود را همچنان ادامه دهد تا آخرین سهمیه لیگ برتر در فصل آینده را از دست ندهد.

فرسایشی شدن تمرینات خطر نهفته‌ای در کمین ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، براساس اعلام قبلی سازمان لیگ قرار بود 17و 25 خردادماه سال جاری دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ برتر برگزار شود.

به دلیل حضور دو بازیکن تیم ذوب‌آهن در تیم ملی، باشگاه ذوب‌آهن از فدراسیون فوتبال درخواست کرد، این بازیکنان را برای دیدار رفت مرحله پلی‌آف به باشگاه بدهد که این درخواست با مخالفت سرمربی تیم ملی مواجه شد.

در پی مخالفت کی‌روش با این درخواست، باشگاه ذوب‌آهن خواستار تغییر زمان این دیدارها شد و در نهایت نیز سازمان لیگ تصمیم گرفت دیدار رفت در تاریخ 31 خرداد و دیدار برگشت در تاریخ 4 و یا 5 تیرماه برگزار شود.

تاریخ‌های جدید در حالی اعلام شده که تیم ذوب‌آهن بیش از یک ماه است تمریناتش را از سر گرفته و طولانی شدن تمرینات موجب فرسایشی شدن آن‌ها شده و این نگرانی وجود دارد که این مسئله به ذوبی‌ها آسیب بزند.

با نظر باشگاه قرارداد فرهاد کاظمی تمدید شده و حداقل خیال ذوب‌آهن از بابت کادر فنی راحت شده، اما بازیکنان این تیم دغدغه زیادی بابت فصل آینده خود دارند و با توجه به شرایط فعلی این تیم، به نظر می‌رسد از لحاظ روحی و روانی تحت فشار زیادی باشند.

ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر چاره‌ای به جز شکست تیم ذوب‌آهن ندارد و از این رو کادر فنی و مدیریت باشگاه باید تلاش کنند تا بازیکنان را از نظر روحی برای دیدارهای حساس پیش‌رو آماده کنند؛ در غیراینصورت حسرت بزرگی برای ذوبی‌ها باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول