اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

دیدار پلی‌آف برای ذوب‌آهن مانند جنگ احد است

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دیدار با تیم‌های لیگ یک برای ذوب‌آهن مانند جنگ احد در زمان پیغمبر(ص) است.

دیدار پلی‌آف برای ذوب‌آهن مانند جنگ احد است

محمدرضا حدادی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رسیدن ذوب‌آهن به مرحله پلی‌آف جای بحث فراوانی دارد، اما نکته‌ای که در حال حاضر برای این تیم وجود دارد این است که از این بحران بگذرد و بازی خود را با برد پشت سر بگذارد.

وی تصریح کرد: اینکه ذوب‌آهن تا پایان مرحله پلی‌آف هیچ اقدامی در زمینه جذب بازیکن نمی‌تواند انجام دهد به معضل بزرگی برای این تبدیل شده و این تیم را برای بستن یک تیم خوب را فصل آینده با مشکل مواجه کرده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به مسائل روحی روانی ذوب‌آهن ادامه داد: این تیم باید با تمرکز در دو دیدار مرحله پلی‌آف با تمام قدرت در مقابل تیم‌های لیگ یکی ظاهر شده تا بتواند در پایان از این بازی‌ها سربلند خارج شود.

وی با بیان اینکه بازی کردن برابر تیم‌های لیگ یک بسیار سخت است، گفت: این‌گونه تیم‌ها بیشتر به فکر این هستند تا بازی تیم حریف را خراب کنند و با استفاده از ضد حملات به تیمی که از خودشان برتر است، ضربه بزنند و ذوب‌آهن هم باید به فکر ضد حملات حریف باشد.

حدادی‌فر با بیان اینکه ذوب‌آهن باید مراقب ضدحملات تیم‌های حریف باشد، اضافه کرد: دیدار با این‌گونه تیم‌ها مانند جنگ احد در زمان پیغمبر (ص) است که دشمنان اسلام توانستند با استفاده از غفلت یاران پیامبر به سربازان اسلام ضربه بزنند.

وی تاکید کرد: ذوب‌آهن چه با تیم مس سرچشمه و چه با تیم پاس همدان بازی داشته باشد باید شناخت بسیار خوبی از این تیم‌ها داشته باشد چراکه این دو تیم شناخت بسیار خوبی از ذوب‌آهن خواهند داشت.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ذوب‌آهن و سپاهان از لحاظ داشتن آرامش و شرایط اقتصادی بهترین تیم‌های ایرانند و در صورتی‌که شرایط فراهم باشد، تمام بازیکنان دوست دارند در این دو تیم بازی کنند.

وی تاکید کرد: آقای سعد محمدی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در صورت ماندن ذوب‌آهن در لیگ برتر برنامه‌های بسیاری برای فصل آینده این تیم در نظر گرفته است.

انتهای پیام/63020/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول