اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به نبود استخر شنا در شهرستان خلیل‌آباد

تکمیل ساخت استخر شنا در خلیل‌آباد ضروری است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلیل‌آباد گفت: با توجه به اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان و افزایش تقاضا در این زمینه، لزوم تسریع در تکمیل استخر شنای خلیل‌آباد احساس می‌شود.

تکمیل ساخت استخر شنا در خلیل‌آباد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حسن احمدیان‌دهمیانی امروز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 25 هیئت ورزشی فعال شهرستان خلیل‌آباد و آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی اوقات فراغت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغات لازم در مورد کلاس‌های آموزشی در نقاط مختلف شهرستان انجام شده و تمامی اماکن ورزشی آمادگی کامل برای برگزاری این دوره‌ها را دارا هستند.

وی با اشاره به وجود متقاضیان فراوان در تمامی رده‌های سنی برای استفاده از دوره‌های آموزشی شنا تصریح کرد: با توجه به نبود استخر شنا در شهرستان، متقاضیان دوره‌های آموزشی به شهرستان‌های همجوار اعزام می‌شوند که این امر با احتمال بروز خطرات جاده‌ای همراه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلیل‌آباد ادامه داد: در حال حاضر ساخت استخر شهرستان در مرحله پی‌ریزی قرار دارد که امیدواریم با توجه به نقش ورزش شنا در افزایش نشاط جامعه، با اختصاص اعتبار لازم به زودی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی ویژه بانوان پس از پایان ایام امتحانات در این شهرستان خبر داد و افزود: این کلاس آموزشی با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان با حضور 70 شرکت‌کننده از استان‌های سمنان، خراسان‌شمالی، جنوبی و رضوی روز 20 خرداد ماه در سالن شهید یاقوتی خلیل‌آباد برگزار می‌شود.

احمدیان‌دهمیانی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم یک همایش پیاده‌روی خانوادگی باشکوه با کمک خیران همراه با جوایز ارزنده در روز نیمه شعبان به مناسبت ولادت حضرت قائم(عج) برگزار کنیم.

انتهای پیام/70007/ق20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول