اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد حامیان جلیلی در قم:

استقبال مردم از جلیلی روزافزون است

دبیر ستاد حامیان جلیلی در قم گفت: پس از مناظره مراجعه مردمی به ستادهای جلیلی افزایش پیدا کرده است.

استقبال مردم از جلیلی روزافزون است

محمدرضا زینل‌بیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: پس از مناظره مراجعه مردمی به ستادهای جلیلی افزایش پیدا کرده و حجم زیادی از طلاب، دانشجویان و ... از جلیلی حمایت کرده‌اند. 

وی برگزاری جشن‌های روز جانباز را از برنامه‌های این ستاد دانست و افزود: این جشن‌ها در تعدادی از مساجد استان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد حامیان جلیلی در قم ادامه داد: محور این جشن‌ها تجلیل از مقام جانباز است اما در این جشن‌ها تعدادی از دانشجویان و روحانیون نزدیک به آقای جلیلی از خصوصیات و برنامه‌های او سخن خواهند گفت. 

زینل‌بیک عنوان کرد: امشب پس از نماز مغرب و عشاء نیز در مسجد دو طفلان مسلم برنامه‌ای از سوی اقشار مختلف حامیان جلیلی برگزار می‌شود. 

وی در خصوص برخی از اظهارات در مورد نداشتن برنامه اقتصادی از سوی جلیلی اظهار داشت: برنامه اقتصادی را نمی‌توان در قالب یک سخنرانی گفت و این در حالی است که یک تیم اقتصادی با تجربه در کنار آقای جلیلی حضور دارند.

دبیر ستاد حامیان جلیلی در قم عنوان کرد: کاندیداهای دیگر هم تنها یک سری مطالب را به صورت شفاهی گفته‌اند و برنامه‌ای را در حوزه اقتصاد ارائه نکرده‌اند.

انتهای پیام/2258/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول