اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات همدان خبر داد

آمادگی کامل بسترهای ارتباطی انتخابات در همدان

معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات همدان از آمادگی کامل بسترهای ارتباطی انتخابات در همدان خبر داد و گفت: در ایام انتخابات شیفت 24 ساعته برای واحد سوئیچ، شبکه تجهیزات فیبر نوری و سیستم‌های ارتباطی پیش‌بینی شده است.

آمادگی کامل بسترهای ارتباطی انتخابات در همدان

ناصر محمدطاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص بسترهای ارتباطی ایام انتخابات در سطح استان همدان اظهار کرد: هماهنگی‌هایی که ما با اداره فناوری استانداری داشتیم نیازهای انتخاباتی  و بسترهای ارتباطی در تمام شعب اخذ رأی فراهم شده که امیدواریم مشکلی نداشته باشیم.

معاون نگهداری و پشتیبانی شرکت مخابرات همدان خاطرنشان کرد: در استان همدان هیچ روستای فاقد شبکه ارتباطی نداریم و با توجه به اینکه تلفن روستایی و موبایل دارای رومینگ ارتباطی است، مشکلی نداریم.

وی اضافه کرد: تست‌های لازم از زیرساخت‌های ارتباطی و بسترهای لازم در چندین مرحله انجام شده و در این راستا آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات سالم را داریم.

محمدطاهری از آمادگی کامل زیرساخت‌های ارتباطی انتخابات پیش ‍‌رو در همدان خبر داد و گفت: در ایام انتخابات شیفت 24 ساعته برای واحدهای نگهداری فیبر، نیرو، شبکه رادیویی، شبکه تجهیزات فیبر نوری و سوئیچ برای سیستم دیتا، موبایل، شبکه ثابت و سیستم‌های ارتباطی پیش‌بینی شده که امیدواریم مشکلی نداشته باشیم.

وی در پایان سخنانش با اشاره به سرورهای پیش‌بینی شده برای انتخابات بیان داشت: سرورهایی که برای انتخابات پیش‌بینی شده، در وزارت کشور است که در این راستا برای بسترهای ارتباطی و سرورهای انتخاباتی نیز سیستم‌های ارتباطی تأمین شده و مشکلی از این نظر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول