اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ائتلاف حامیان متخصصین کارآمد خراسان‌رضوی:

ایجاد شهری معنوی و شاد مهم‌ترین برنامه ائتلاف متخصصان کارآمد است

دبیر ائتلاف حامیان متخصصین کارآمد خراسان‌رضوی گفت: افزایش ماندگاری زائر و ایجاد شهری معنوی و شاد از مهم‌ترین اهداف و برنامه اعضای ائتلاف متخصصان کارآمد در شورای شهر مشهد است.

ایجاد شهری معنوی و شاد مهم‌ترین برنامه ائتلاف متخصصان کارآمد است

حسین روشنک در گفت‏‎وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با انتخاب اعضای این ائتلاف اظهار کرد: این ائتلاف با هدف معرفی نیروهای کارآمد تشکیل شده و سعی کردیم به منظور اینکه شهر در بخش‌های مختلف دارای مدیران متخصص باشد، افرادی را انتخاب کنیم که دارای تخصص و اطلاعات به روز باشند.

وی افزود: در لیست ائتلاف متخصصین کارآمد افراد مختلفی از اصناف، صنایع و تخصص‌های مختلف حضور دارند که دارای تجربه و توان بالایی هستند؛ در این لیست افراد را بدون توجه به گرایش‌های حزبی و سیاسی انتخاب کردیم و انتخاب‌های ما فقط بر اساس کارآمدی افراد بوده است.

دبیر ائتلاف حامیان متخصصین کارآمد خراسان‌رضوی در ارتباط با اهداف اعضای این لیست برای حضور در شورای شهر مشهد تصریح کرد: مشهد یک شهر معنوی و مذهبی بوده که پذیرای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است و تعداد بی‌شماری از هموطنان و شیعیان خارجی با هدف زیارت و سپس گردشگری به مشهد می‌آیند و می‌خواهند در علاوه بر زیارت امام رضا(ع)، اوقات شادی در مشهد داشته باشند.

وی افزود: هدف اصلی گردشگرانی که به مشهد می‌آیند زیارت امام رضا(ع) است؛ اما در کنار آن مشهد باید شهری شاد و معنوی باشد و ما اصرار داریم اوقافت فراغت شادی برای زائران در مشهد فراهم کنیم؛ مشهد باید شهر جذابی باشد تا ماندگاری زائر بیشتر شود و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما ایجاد فضاهایی شاد در راستای افزایش ماندگاری زائر است.

روشنک با بیان اینکه تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یکی از اهداف اصلی اعضای ائتلاف متخصصین کارآمد است، تاکید کرد: در لیست این ائتلاف برای انتخابات شورای شهر مشهد 21 نفر را معرفی کرده‌ایم که همگی دارای تخصص و کارآمدی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم هنوز جایگاه و شأن توریستی زیارتی مشهد در کشور تبیین نشده است، مشهد تنها متعلق به ساکنان و مجاوران امام رضا (ع) نیست بلکه شهری برای تمام زائران ایرانی و غیر ایرانی و تمام مسلمانان جهان است که با هدف زیارت به این شهر می‌آیند و باید شرایطی را فراهم کنیم تا این زائران مدت بیشتری در مشهد بمانند.

دبیر ائتلاف حامیان متخصصین کارآمد خراسان‌رضوی با اشاره به بافت فرسوده در مشهد تاکید کرد: باید هرچه سریع‌تر بافت فرسوده اطراف حرم مطهر امام هشتم (ع) را نوسازی، بازسازی و زیباسازی کنیم و امکانت شهر را به حدی افزایش دهیم که زائر و گردشگر بعد از زیارت بتواند از فضاهای دیگر نیز استفاده کرده و اوقاتی شاد در مشهد داشته باشد.

انتهای پیام/70004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول