اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان در دیدار مسئولان ناجای اصفهان تاکید کرد

مجهز ساختن کلانتری‌ها به تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

امام جمعه اصفهان بر مجهز ساختن کلانتری‌ها به تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تاکید کرد و افزود: برای ایجاد امنیت بیشتر در طول شبانه روز باید وسایل نقلیه مجهز در اختیار این نیروها قرار گیرد.

مجهز ساختن کلانتری‌ها به تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار رؤسا، مشاورین اجتماعی و افسران دایره قضایی کلانتری‌های اصفهان اظهار کرد: نیروی انتظامی مردمی‌ترین نیروی مسلح است که وظیفه اصلی آن خدمت به مردم و ایجاد و ثبات امنیت در کشور است.

وی افزود: امنیت مسئله مهمی در دنیاست و مردم و سایر مسئولان باید نیروی انتظامی را در این زمینه یاری رسانند.

وی افزود: برادران و خواهران نیروی انتظامی باید بدانند که با مراجعه کنندگان با مهربانی برخورد کنند.

آیت‌الله طباطبایی بر مجهز ساختن کلانتری‌ها به تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تاکید کرد و افزود: برای ایجاد امنیت بیشتر در طول شبانه روز باید وسایل نقلیه مجهز در اختیار این نیروها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ برای مردم یک جامعه است، افزود: کلانتری‌ها معمولاً اشرار را می‌شناسند و برای ایجاد امنیت بیشتر در جامعه باید با آنها برخورد کنند.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر نیت خالص کارکنان نیروی انتظامی افزود: بر اساس روایتی از امام سجاد (ع)، همه چشم‌ها در روز قیامت گریانند مگر سه چشم، ‌چشمی که از ترس خدا گریسته باشد، چشمی که برای حمایت از مردم شب زنده داری کرده باشد و چشمی که از گناه چشم پوشی کرده باشد و با توجه به این روایت نیروی انتظامی مسئولیت خطیری بر عهده دارد.

وی با تاکید بر راه‌اندازی مجدد گشت‌های ارشاد افزود: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف این گشت‌ها باید با شیوه‌ای صحیح و برخورد مناسب با افراد بدحجاب، فرهنگ حجاب را نیز در جامعه توسعه بخشند.

در ابتدای این دیدار، سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای امنیت مردم به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است، افزود: کلانتری خط مقدم نیروی انتظامی هستند و خوشبختانه با فعالیت شبانه روزی کلانتری شاهد ارتقای امنیت و کاهش سرقت‌های خشن در جامعه هستیم.

وی با اشاره به بررسی روزانه 30 الی 40 پرونده در هر کلانتری افزود:در حال حاضر 80 درصد اختلافات خانوادگی توسط مشاورین نیروی انتظامی بدون نیاز به ارجاع به دادگستری حل و فصل می‌شود.

انتهای پیام/2301/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول