اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در سالگرد ارتحال سردار اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد 14 خرداد به آمل سفر می‌کند

مسئول ستاد یادواره شهدای حسینیه 14 معصوم آمل گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 خردادماه امسال برای شرکت در مراسم ارتحال سردار اسماعیلی به آمل سفر می‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد 14 خرداد به آمل سفر می‌کند

علی شالیکار امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال سردار اسماعیلی به آمل سفر می‌کند.

وی افزود: این مراسم گرامیداشت بعد از نماز مغرب و عشا روز سه‌شنبه 14 خرداد امسال همزمان با همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در حسینیه چهارده معصوم این شهرستان برگزار می‌شود.

شالیکار تصریح کرد: در این مراسم که غروب روز سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) برپا می‌شود، حمزه اسماعیلی از مداحان و ذاکران اهل بیت استان مازندران و فرزند آن سردار بزرگ هشت سال دفاع مقدس مدیحه‌سرایی می‌کند.

به گفته شالیکار، سردار اسماعیلی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بوده که در سال 1375 براثر سانحه تصادف در سفر به مرقد امام امت در سالروز ارتحالش و همچنین زیارت مرقد حضرت معصومه(س) در قم دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/86012/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول