اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان:

بازار روز کوثر 10 اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان گفت: بازار روز کوثر 10 به زودی در خیابان شیخ طوسی به بهره‌برداری می‌رسد.

بازار روز کوثر 10 اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

سیدرضا حکیم‌فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مردم از بازارهای روزی که در سطح شهر اصفهان ساماندهی شده‌اند استقبال بسیار خوبی داشتند و در پی همین استقبال بازار روز کوثر 10 را نیز ساماندهی کردیم.

وی ادامه داد: علاوه بر ارزان بودن قیمت کالاها، نظارت بر بازارها و ارائه تولیدات مرغوب از ویژگی‌های دیگر این بازارها است اهمیت به تاریخ تولید محصولات در این بازارها سبب شد که مواد عرضه شده در این بازار به صورت تازه باشد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این بازارها تمامی مایحتاج روزانه عرضه‌ می‌شود و از مهم‌ترین مزایای این بازارهای روزانه تخفیف 10 تا 40 درصدی خرید است.

وی افزود: با دستور شهردار اصفهان احداث 40 بازار روز در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است و تاکنون سازمان میادین توانسته است 11 بازار را در سطح شهر مستقر کند و ساماندهی روز بازارها در سطح شهر می‌تواند بسیاری از نیازهای مردم را پاسخگو باشد.

حکیم‌فعال اضافه کرد: کار ساخت ساختمان بازار روز کوثر 10 به اتمام رسیده است و در حال حاضر به مرحله نازک کاری رسیده‌ایم و این نوید را به مردم می‌دهیم که به زودی این بازار را به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: احداث بازار روز کوثر 11 را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان ادامه داد: این بازار در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع احداث می‌شود که هزینه اجرایی آن 3 میلیارد و 500 میلیون ریال و هزینه آزادسازی‌های آن 4 میلیارد ریال است.

وی مدت اجرای این طرح را 14 ماه اعلام و اضافه کرد: با توجه به وجود همه مایحتاج روزانه شهروندان در این بازار احداث آن رضایت ساکنان این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول