اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال بخش صنعتی:

تثبیت نرخ دلار و ارز مهمترین خواسته‌ صنعتگران است

یک فعال بخش صنعتی گفت: تثبیت نرخ دلار و ارز از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات صنعتگران و تولید‌کنندگان از رئیس جمهور آینده محسوب می‌شود.

تثبیت نرخ دلار و ارز مهمترین خواسته‌ صنعتگران است

علی مرتضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار تولید و صنعت کشور با مشکلات بسیاری مواجه شده است، اظهار کرد: در حال حاضر صنعتگران و تولید‌کنندگان از وضعیت موجود نا‌راضی و گلایه‌مند هستند.

وی به ضرورت تصویب قوانینی برای حمایت از تولید‌کنندگان و صنعتگران اشاره کرد و ادامه داد: البته تحریم‌های حاکم بر کشور نیز مشکلات و چالش‌های فراروی این قشر را دوچندان کرده است و تثبیت نرخ دلار و ارز از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات صنعتگران و تولید‌کنندگان محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت پیشرو دیزل با بیان اینکه نرخ تورم روز به روز در حال افزایش است و رئیس جمهور و دولت آینده باید نرخ تورم را در سطح کشور کنترل کنند، تصریح کرد: گرانی‌های حاکم بر کشور نیز سبب افزایش نگرانی‌های مردم شده است و دولت آتی باید راهکار‌های موردنیاز برای رفع نگرانی‌های مردم در این زمینه را ارائه کند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای وضعیت صنعت و تولیدات داخلی به توجه دولت و رئیس جمهور آینده نیاز دارد و دولت آینده باید با توجه به این موضوع در راستای مهار گرانی‌ها تلاش کند، اضافه کرد: در وضعیت کنونی صنعت کشور روز به روز در حال رکود است و بی‌توجهی به صنعت و تولیدات داخلی به اقتصاد کشور ضربه می‌زند.

مرتضوی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید مدیری لایق، توانمند و کارآمد باشد و وضعیت صنعت کشور را بهبود ببخشد، تاکید کرد: محمدباقر قالیباف مدیری شایسته و برجسته بوده و سابقه مدیریتی قالیباف به تمام ملت ایران ثابت شده است.

وی با بیان اینکه قالیباف برای تمام مشکلات کشور برنامه دارد و با برنامه‌ای مدیریتی می‌تواند وضعیت صنعت کشور را دگرگون کند، افزود: مردم باید به شاخصه‌های اصلی و مورد نیاز کاندیدا‌ها برای ریاست جمهوری توجه کنند و با توجه به عملکرد و سابقه اجرایی آن‌ها نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح گام بردارند.

انتهای پیام/63004/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول