اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان سمنان خواستار شد

بازنگری در توسعه فضاهای ورزشی سمنان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان خواستار بازنگری در توسعه فضاهای ورزشی در سمنان شد و گفت: سمنان نیاز به توجه دارد و باید فضاهای ورزشی در آن توسعه یابد.

بازنگری در توسعه فضاهای ورزشی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ابوذر چنگیزی شامگاه شنبه در جلسه جلب مشارکت اقشار مختلف مردم در جمع جوانان ورزشکار، رؤسای هیئت‏های ورزشی و پیشکسوتان ورزش شهرستان سمنان و همچنین دبیران سازمان‏های مردم‏نهاد جوانان شهرستان در سالن اجتماعات ژیمناستیک اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان به بیان عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان در شناسایی و پرورش قهرمانان ورزشی پرداخت.

وی گفت: در شهرستان سمنان در چند سال اخیر در زمینه توسعه فضاهای ورزشی اقدامات خوبی صورت گرفته است ولی با توجه به افزایش جمعیت شهرستان، این مقوله نیاز به توجه و بازنگری مجدد دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان با اشاره به تلاش جامعه ورزش شهرستان سمنان برای حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد گفت: ورزشکاران شهرستان سمنان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق حماسه سیاسی انتخابات با حضور در پای صندوق‏های رأی، بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از ولایت فقیه و آرمان‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات می‏رسانند.

فرماندار شهرستان سمنان نیز در پایان این جلسه در جمع پیشکسوتان ورزش شهرستان، به سئوالات رؤسای هیئت‏های ورزشی در خصوص نیازمندی‏های آنان و توسعه ورزشی‏های مختلف پاسخ داد و بیان داشت: پیشنهادات در برنامه‏ریزی شهرستانی حتما مد نظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2249/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول