اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت بدنی و سلامت همدان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی حقوق ورزشی در همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان حقوق ورزشی برای مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان همدان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی حقوق ورزشی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان عبدالله جعفری اظهار داشت: نخستین کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان حقوق ورزشی و با شرکت رؤسا و مدیران آموزش و پرورش استان و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این کارگاه با همکاری مطلوب دانشگاه آزاد همدان و با تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان مبنی بر توجه بیش از پیش به مسایل حقوقی و ایمن سازی محیط‌های ورزشی و تجهیزات برای استفاده دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به برگزاری کارگاه عمومی با همین عنوان، ویژه دبیران و آموزگاران در سال گذشته اعلام کرد: در کنار توجه به حفظ و ارتقای سلامت دانش‌آموزان در مدارس هیچ گاه اجازه غفلت از مسایل مطرح در زمینه حقوق ورزشی نداریم و به همین منظور با برگزاری این دست کارگاه‌های آموزشی قصد داریم نسبت به افزایش دانش و آگاهی همکاران خود بیافزاییم.

وی افزود: همه اطلاع دارند در کنار پرداختن به ورزش و در صحنه‌های ورزشی اعم از تمرین، بازی‌ها، آزمون‌های ورزشی و مسابقات رسمی و دوستانه ممکن است اتفاقات ناخواسته‌ای بیافتد که نباید این اتفاقات از روی بی‌توجهی و یا دانش اندک مربیان و مسئولان باشد. که در این صورت قوانین و مقررات حاکم بر غفلت‌ها خواهد بود.

جعفری ابراز داشت: اعتقاد داریم همیشه باید محیطی فراهم شود تا مربیان و مدیران ورزشی که با شور و علاقه در این زمینه به آینده‌سازان خدمت می‌کنند در صورت آشنایی و رعایت موازین، دغدغه خاطری ناشی از حوادث غیر مترقبه در این دست فعالیت‌ها نداشته باشند.

وی گفت: با نگاه توانمندسازی و معطوف کردن توجه مدیران ارشد آموزش و پرورش استان نسبت به مسایل جاری در برنامه‌های ورزشی، به برگزاری این کارگاه اقدام کرده‌ایم که امیدواریم در راستای رسالت خود قدم مؤثری برداشته باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: به همین منظور با برگزاری این دوره و استفاده از اساتید برجسته و کارشناسان خبره و رسمی دادگستری در سطح استان برای نخستین بار در این زمینه اقدام خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری این کارگاه دانش‌افزایی، پاسخگویی به سئوالات و مسایل فنی خواهد بود و با انتقال مطلوب مسایل در این زمینه انتظار می‌رود در سراسر استان نگاه تخصصی به ورزش دانش‌آموزی ایجاد شود و پشتیبانی‌های لازم از تمام فعالیت‌ها در این زمینه تقویت شود.

انتهای پیام/89007/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول