اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام حسین (ع):

ملت ایران یک ملت حماسه آفرین و حماسه ساز است

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تاکید کرد: ملت ایران در تمامی عرصه‌ها به جهانیان نشان داده است که همواره یک ملت حماسه آفرین و حماسه ساز می‌باشد.

ملت ایران یک ملت حماسه آفرین و حماسه ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، رمضان شعبانی سارویی ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرتی بسیجیان ‌و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و سرگروه‌های طرح شجره طیبه صالحین شیروان با اشاره به اینکه این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب حضرت ولی عصر (عج) است گفت: امام خمینی (ره) معمار و مهندس سیاسی انقلاب بود و هنر امام خمینی (ره) این بود که این تحول را در دل و روح و جان بشریت ایجاد کرد و به سوی نور رهنمون ساخت.

شعبانی افزود: حماسه با حرکت جهادی و فداکاری همراه بوده و ما باید حماسه را با ایثارگری و فداکاری بپذیریم و هرکسی که می‌خواهد آگاه باشد باید هزینه پرداخت کند و ملت ما در قرن اخیر حماسه‌های بزرگی را خلق نموده و در سختی‌ها و ناملایمات هزینه‌های زیادی را به جان خریده وبا تمام وجود از نظام دفاع کرده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: به طور حتم برای عبور از مشکلات اقتصادی باید حماسه اقتصادی شکل بگیرد.

شعبانی گفت: 95 ماه جنگ بر ما تحمیل شد و ما این جنگ را به حماسه تبدیل کردیم و فرماندهان ما در جنگ هشت سال دفاع بسیجیان بودند و همه روحیه جهادی داشتند و ره 100 ساله را یک شبه طی می‌کردند.

وی افزود:خط سیاسی بسیج بسیار حساس است و شاخص راه بسیج ،راه امام (ره) و ولایت است .

این استاد دانشگاه با اشاره به حضور ملت ایران در انتخابات تصریح کرد:انتخابات یک رزمایش سیاسی و مانور ملی است که باید به رخ دشمن کشیده شود و همه ما باید دشمن را بشناسیم و همه در صحنه حضور پیدا کنیم و اگر تمام مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند همه دشمنان مأیوس شده اقتدار ملی نظام جمهوری اسلامی ایران هر چه بیشتر افزایش پیدا می‌کند .

وی در ارتباط با انتخاب رئیس جمهور اصلح گفت: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که بازوی رهبری و ولایت فقیه باشد و به آرمان‌های این ملت پای بند بوده و به اندیشه‌های انقلاب اسلامی  التزام داشته باشد.

به گزارش فارس، امام جمعه شهرستان شیروان هم با اشاره به معیارهای رهبری درباره انتخابات گفت :شرکت حد اکثری در انتخابات و انتخاب اصلح از معیار های رهبری در حماسه سیاسی است و ما باید در 24 خرداد در این امتحان جمعی نمره قبولی آورده و در برابر شهدا و ایثارگران سرافراز بیرون بیاییم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین کوثری در مورد انتخاب اصلح بیان داشت: انتخاب اصلح یعنی از بین افراد خوب ،فردی خوب‌تر،با بصیرت‌تر، متدین‌تر، ولایت مدار‌تر،شجاع‌تر،دلسوزتر و قوی‌تر را انتخاب کنیم.

کوثری افزود: فرد اصلح باید کسی باشد که انقلاب و عزت و وحدت  و مرزها را حفظ نموده ودر بهتر زندگی کردن مردم تلاش نماید و نسبت به تمام موارد احساس مسئولیت داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان هم در این همایش با تبریک ایام شعبانیه گفت: ما به عنوان سربازان خط مقدم ولایت و پیشتازان در اجرای منویات مقام معظم رهبری اعتقاد داریم که حماسه سیاسی فراز بلندش انتخابات است.

علی محمد محمدی افزود: دقت وحساسیت لازم  است که می تواند بسیج را به عنوان یک لشکر مخلص سالم نگه دارد وما در این انتخابات نباید بی‌تفاوت باشیم.

وی گفت: بسیج به حمدالله با حساسیت، بصیرت، معرفت و روشنگری و روشنی در صحنه است و دراین انتخابات همانند گذشته باحضورحداکثری شرکت نموده و ازوظایف خود تخطی نخواهد کرد وتا الان بسیجیان همه به وظیفه خود عمل کرده  و هیچ وقت از قافله عقب نبوده اند.

محمدی با اشاره به آمادگی بسیج در انتخابات 24 خرداد خاطر نشان کرد: باید برای این روز پر حماسه خرداد آماده باشیم و این روز باید روزی تاریخی باشد که  به فرمان رهبری حماسه‌ای سیاسی بیافرینیم.

به گزارش شهرستان شیروان در شرق خراسان شمالی بیش از پنجاه هزار بسیجی دارد.

انتهای پیام/63002/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول