اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

دستگیری 288 معتاد پرخطر و خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهر کرمانشاه، 288 معتاد پرخطر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

دستگیری 288 معتاد پرخطر و خرده فروش مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری اجرای طرح ضربتی و 48 ساعته پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر شهر کرمانشاه را تشریح کرد.

بر اساس گزارش پلیس، کشوری بیان داشت: این طرح دو روزه از صبح روز چهارشنبه 8 خرداد ماه سال‌جاری آغاز و تا شامگاه 5 شنبه 9 خرداد ماه سال‌جاری به‌طول انجامید و در نتیجه آن تعداد 6 محله آلوده شهر کرمانشاه به‌طور کامل از لوث وجود خرده فروشان و معتادان پاک شد.

این مقام انتظامی افزود: با اجرای این طرح که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر پلیس‌های تخصصی انجام شد، در مجموع تعداد 287 خرده فروش مواد مخدر، قاچاقچی و معتاد پرخطر دستگیر شدند و 36 کیلو و 795 گرم انواع مواد مخدر کشف و 5 دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز شناسایی و کشف شد.

کشوری ادامه داد: در این راستا ضمن تخریب حفاظ‌های 21 منزل مورد استفاده قاچاقچیان و افراد خرده فروش، تعداد 4 باب واحد مسکونی محل تجمع معتادان و پاتوق افراد خلاف‌کار و سابقه‌دار، تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از همکاری و همراهی استاندار کرمانشاه، فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمانشاه و همچنین تلاش و مشارکت تمام یگان‌های امدادی مرکز استان در اجرای این طرح قدردانی کرد.

انتهای پیام/2700/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول