اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان عنوان کرد

تامین 1.2 میلیون برگ تعرفه در هرمزگان‌/ وجود یک میلیون و 19 هزار واجد شرایط

استاندار هرمزگان با بیان اینکه یک میلیون و 19 هزار و 220 نفر در این استان واجد الشرایط رای دهی هستند، گفت: با توجه به گردشگری بودن استان یک میلیون و 200 هزار برگ تعرفه تامین و در اختیار فرمانداری‌های استان قرار داده‌ایم.

تامین 1.2 میلیون برگ تعرفه در هرمزگان‌/ وجود یک میلیون و 19 هزار واجد شرایط

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در یک نشست خبری با بیان اینکه 2 هزار و 863 صندوق اخذ رای در راستای جمع‌آوری آرا مردم در یک هزار و 254 شعبه شهری و روستایی طی روز 24 خرداد در جای جای هرمزگان مستقر می‌شود، اظهار داشت: انتخابات در این استان در 38 شهر و یک هزار و 251 روستا برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم استان طی روز 24 خرداد علاوه بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به 8 هزار و 470 کاندیدای انتخابات شوراها نیز رای می‌دهند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه میزان حضور کاندیدای شوراها در این مرحله نسبت به دور سوم در هرمزگان،‌38 درصد افزایش نشان می‌دهد، بیان داشت: 32 هزار و 500 نفر عامل اجرایی امور برگزاری انتخابات در هرمزگان را بر عهده دارند.

عزیزی در ادامه با بیان اینکه برای هماهنگی هر چه بیشتر تاکنون نشست‌های متعددی در بین مسئولان بخش‌های مربوطه برگزار شده است، افزود: تمامی امور در استان با هدف فراهم شدن زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات بسیج شده است.

وی با بیان اینکه امسال در استان 35 هزار رای اولی داریم، اضافه کرد: همچنین تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات هرمزگان برابر با یک میلیون و 19 هزار و 220 نفر است.

استاندار هرمزگان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر میزان تعرفه‌های تحویل شده به استان نیز گفت: به اندازه نیاز تعرفه تأمین و به شهرستان‌ها ارسال کرده‌ایم.

وی یادآور شد: با توجه به مهاجرپذیری و گردشگری بودن استان و همچنین طولی بودن استان از نظر جغرافیایی تعداد یک میلیون و 200 هزار برگ تعرفه در استان به دست فرمانداری‌ها 13 گانه سپرده شده است.

عزیزی در پاسخ به سئوالی دیگر افزود: در راستای دسترسی به مناطق صعب‌العبور، جزایر و حتی شناورهای مستقر در دریا، بالگرد و قایق‌هایی در نظر گرفته شده است تا از این طریق آرا مردم در هر نقطه از استان جمع‌آوری شود.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: از کاندیدا می‌خواهیم در راستای نسب نماینده خود در شعب اخذ رای حداکثر تا 24 ساعت قبل از آغاز رای‌گیری فرصت برای اقدام دارند.

وی همچنین یادآور شد: رای‌دهندگان حتما باید رای مربوط به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را در یک شعبه به صندوق بیاندازند و اینطور نیست که بخواهند مثلا در بندرعباس به کاندیدای ریاست جمهوری و در میناب به کاندیدای شوراها رای بدهند.

عزیزی اضافه کرد: ثبت احوال در راستای صدور شناسنامه المثنی و واگذاری کد ملی طی این روزها آمادگی کامل را برای ارائه خدمات به متقاضیان دارد.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول