اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

بهره‌گیری از ظرفیت روحانیت در پیشبرد امور حلقه‌های صالحین

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت حلقه‌های صالحین با محوریت روحانیت می‎تواند کارآمدی این حلقه‌ها را بیش از پیش کند.

بهره‌گیری از ظرفیت روحانیت در پیشبرد امور حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه سرگروه‌های حلقه صالحین این استان اظهار کرد: حلقه‌های صالحین از ظرفیت‌های بسیار بزرگ نظام در راستای تربیت انسان‌های صالح است.

وی، انسان‌سازی را از ضرورت‌های امروز کشور دانست و گفت: متاسفانه در حال حاضر انسان‌هایی در طراز نظام در کشور وجود دارد و این موضوع می‎طلبد تا در این رابطه تلاش بیشتری کرد.

نکونام، بهره‌گیری از روحانیت را از عوامل مهم انسان‌سازی برشمرد و افزود: فعالیت حلقه‌های صالحین با محوریت روحانیت می‎تواند کارآمدی این حلقه‌ها را بیش از پیش کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه این استان از کمبود روحانی توانمند رنج می‎برد، اظهار کرد: این موضوعی است که می‎تواند امور فرهنگی استان را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

نکونام، اسلام و آموزه‌های انسان‌ساز آن را مبنای امور تربیتی حلقه‌های صالحین برشمرد و گفت: در همین راستا مربی‌ها باید نحوه رابطه انسان با خدا و انسان با خلق را به مربیان آموزش دهند تا شاهد اثرات مثبت این آموزش‌ها در جامعه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای دفاع از ارزش‌های نظام و ترسیم آینده‌ای برای کشور به انسان‌های توانمند و صالح نیاز است و این موضوع باید به طور جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول