اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود خبر داد

تشکیل حلقه‌های صالحین در مساجد شاهرود

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: حلقه‌های صالحین بسیج در شاهرود با محوریت مساجد برنامه‌ریزی و تشکیل می‏شود.

تشکیل حلقه‌های صالحین در مساجد شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات بسطام که با محوریت نقش روحانیت در تحقق شجره طیبه صالحین برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: دشمن عقاید و افکار جامعه و به ویژه نسل جوان جامعه را هدف قرار داده است و ما در حلقه‌های صالحین روی این موضوع کار می‌کنیم.

وی افزود: یکی از نکات مثبت حلقه صالحین باز شدن نطق نوجوانان و جوانان و افزایش قدرت تجزیه و تحلیل و بیان مسائل در بین اعضا و جمع است که ما روی این موضوع بسیار تلاش داریم.

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شاهرود تصریح کرد: حلقه‌های صالحین بر مبنای مسجد برنامه‌ریزی شده است و مسجد محوری جزء لاینفک حلقه صالحین است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: می‌خواهیم حلقه‌های صالحین متصل به نماز برگزار شود تا هم اعضا به کارهای حلقه خود پرداخته و هم در نماز جماعت حضور داشته و با روحانی ارتباط برقرار کنند.

وی بیان داشت: هدف ما تغییر رفتار اعضا حلقه‌ها به سمت دین و برنامه‌های دینی در کنار اندیشه و تحلیل مسائل مختلف روز است و این بسیار اهمیت دارد.

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود اظهار داشت: باید طوری کار انجام دهیم که صفات رذیله تخلیه و صفات حسنه جایگزین آن شود و این همراهی ائمه جماعات مساجد را می‌طلبد.

مرتضوی تاکید کرد: ائمه جماعات مساجد به عنوان پدر معنوی مسجد و حلقه‌های تربیتی صالحین هستند که باید هدایت برنامه‌های اعتقادی حلقه تربیتی را مدیریت کنند و در رشد این جلسات کوشا باشند.

انتهای پیام/2249/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول