اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی شوشتر خبر داد

اجرای عملیات تسطیح 100 هکتار از اراضی شوشتر

رئیس جهادکشاورزی شوشتر از اجرای تسطیح کردن زمین‌هایی که دارای پستی و بلندی هستند در شوشتر خبر داد و گفت: 100 هکتار از اراضی این شهرستان تسطیح شدند.

اجرای عملیات تسطیح 100 هکتار از اراضی شوشتر

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: امسال 100 هکتار از اراضی این شهرستان که دارای پستی و بلندی بودند تسطیح شدند.

وی در مورد بعضی اراضی شوشتر که پستی و بلندی دارند خاطرنشان کرد: 181 هکتار از اراضی که در شهرستان وجود دارند نیاز به عملیات تسطیح کردن دارند.

رئیس جهادکشاورزی شوشتر در ادامه افزود: تاکنون 100 هکتار از این اراضی عملیات تسطیح کردن بر روی آنها انجام شده است.

پوررکنی در بیان اینکه عملیات تسطیح کردن با چند منظور در شهرستان انجام می‌شود گفت: استفاده بهینه از زمین و همچنین آب در زمان آبیاری برای مصرف کمتر و بهینه آب است.

رئیس جهادکشاورزی شوشتر با اشاره به این مطلب افزود: تسطیح کردن اراضی باعث افزایش تولید و بهبود شرایط کشت محصول می‌شود و به این دلیل در این باره اهتمام ویژه ورزیده شده است.

وی در بیان استقبال کشاورزان از عملیات تسطیح کردن اراضی خاطرنشان کرد: عملیات تسطیح اراضی با مشارکت کشاورزان بوده و 20 درصد هزینه برعهده خود کشاورز است.

پوررکنی تصریح کرد: کار تسطیح اراضی همه ساله اجرا می‌شود که امسال به علت کمبود اعتبار در حال حاضر نتوانسته‌اند تمام اراضی مشخص شده را تسطیح کنند.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول