اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی جم:

60 درصد مردم جم در بخش کشاورزی اشتغال دارند

رئیس شورای اسلامی جم گفت: 60 درصد مردم جم در بخش کشاورزی اشتغال دارند.

60 درصد مردم جم در بخش کشاورزی اشتغال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید علیرضا سجادی پیش از ظهر امروز در جمع مردم جم اظهار داشت: انتخابات در واقع مظهر و نماد مردم سالاری دینی است و همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم جم پای صندوق‌های رأی افزود: در انتخابات مجلس مردم شهرستان جم 97 درصد مشارکت داشتند و اکنون نیز آماده خلق حماسه سیاسی دیگری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه انتخابات بازنده ندارد از همه‌ نامزدها خواست که انصاف را رعایت کنند.

سجادی با بیان اینکه انتقاد را طوطیای چشم خود می‌کنم، رقبای خود را به رعایت قانون و قانونمدی توصیه کرد و گفت: بیشترین آسیب‌ها را به‌خاطر عدم رعایت قانون می‌خوریم.از سال 75 تا 92 که از تاسیس شهرداری می‌گذرد تحول شگرفی در شهر جم اتفاق افتاده است که این امر را مدیون تلاش همه مسئولین و اعضای محترم شوراهای شهر جم هستیم.

این مقام مسئول تاسیس دانشگاه پیام نور و فنی مهندسی و به دنبال آن دانشگاه آزاد اسلامی را از مهم‌ترین دستاوردهای مجموعه شورای شهر و شهرداری دانست و از حمایت و کمک همه مسئولین و به ویژه مسئولین نفت و گاز تقدیر و تشکر کرد.

وی اضافه کرد: تشکیل اتاف فکر که متشکل از نخبگان و فعالان عرصه‌های مختلف است و استفاده از راهکارهای آنها برای پیشرفت شهرستان از برنامه‌های دوره آینده شورای شهر جم است.

سجادی با اشاره به اشتغال 60 درصدی مردم جم در بخش کشاورزی گفت: باید از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان در زمینه کشاورزی بیشتر استفاده کنیم.

وی بر افزایش باغ‌ها و فضای سبز شهری تاکید کرد و ابراز داشت: در حال حاضر نیز فضای سبز شهر جم از استاندارد ایران بالاتر است.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول