اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌‌ای صورت گرفت

حمایت ستاد ثامن‌الائمه کرمانشاه از علی‌اکبر ولایتی

طی بیانیه‌ای ستاد ثامن‌الائمه حمایت خود را از علی‌اکبر ولایتی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

حمایت ستاد ثامن‌الائمه کرمانشاه از علی‌اکبر ولایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طی بیانیه‌ای ستاد ثامن‌الائمه حمایت خود را از علی‌اکبر ولایتی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد و از سوی این نامزد، خداداد رشیدی به عنوان رئیس ستاد ثامن‌الائمه در استان کرمانشاه منصوب شد.

در بیانیه ستاد ثامن‌الائمه (حامیان حجت‌الاسلام پورمحمدی) آمده است: تقدیر این‌گونه رقم خورد که در این برهه زمانی ما مردم ولایت‌مدار و غیرت‌مند استان کرمانشاه در این پیچ تاریخی و سیاسی کشورمان قصد آن کنیم که با استعانت از پروردگار متعال در این عرصه سهیم باشیم تا با کسب حداکثر مشارکت بار دیگر وحدت کلمه و وفاداری به انقلاب و نظام را به رخ جهانیان کشیده و دشمنان خود را مأیوس کنیم.

این بیانیه می‌افزاید:‌ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به واقع مهم‌ترین مصداق تحقق حماسه سیاسی توسط مردم معتقد، متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌باشد و تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی در این انتخابات سعی خواهند کرد که این خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم را تحقق بخشند.

در این بیانیه آمده است: ستاد ثامن‌الائمه پس از بررسی‌ ویژگی‌ها و امتیازات هشت نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری که نشان‌دهنده حضور تمام سلیقه‌های سیاسی در صحنه رقابت انتخاباتی است با نظر اعضای شورای مرکزی خود با احترام به همه نامزدها از علی‌اکبر ولایتی در این دوره از انتخابات حمایت می‌کند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: که ما ولایتی را فردی متدین، معتدل، مشورت‌پذیر، انقلابی و دارای تجربه و تخصص می‌دانیم وی را فردی مخلص و متعهد به این نظام و به اصل والای ولایت فقیه دانسته و شاهد وفاداری این نامزد به مقام معظم رهبری بوده و هستیم.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول