اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه خانگیران خبر داد

رشد 2.5 درصدی دریافت گاز در پالایشگاه هاشمی‌نژاد

رئیس بهره‌برداری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از رشد 2.5 درصدی دریافت گاز در سال 91 نسبت به سال 90 در این پالایشگاه خبر داد.

رشد 2.5 درصدی دریافت گاز در پالایشگاه هاشمی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، یحیی فیضی اظهار کرد: چون ما در نیمه دوم سال همیشه در شرایط حداکثر تولید گاز قرار داریم با توجه به کوتاه کردن مدت زمان برنامه تعمیرات اساسی و تعامل و هم‌پوشانی برنامه‌های تعمیرات اساسی بالا دست پالایشگاه و خط لوله توانستیم به افزایش تولید دست پیدا کنیم.

وی افزود: این میزان افزایش دریافت گاز از چاه‌های منطقه عملیاتی خانگیران جوابگوی مصرف 147 روز کلانشهر مشهد است.

فیضی با اشاره به بحث تعمیرات اساسی در واحدهای پالایشگاه خانگیران تصریح کرد: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای واحدهای یک و چهار تصفیه گاز انجام و تعمیرات اساسی تمام واحدها صورت گرفت و مواد شیمیایی لازم هم در سال گذشته تامین شد.

فیضی تاکید کرد: در همین راستا و برای جلوگیری از اختلالات فنی و ناخواسته نقاط ضعف را بررسی و برای بهینه‌سازی سیستم و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات مشابه برنامه‌ریزی و اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد بزرگترین واحد تولید گوگرد کشور است بیان کرد: در سال گذشته در تولید گوگرد نیز شاهد رشد 6.5 دهم درصدی نسبت به سال 90 بوده‌ایم.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه خانگیران اضافه کرد: همچنین در بحث مایعات نفتی شاهد رشد 7.6 دهم درصدی بوده‌ایم.

فیضی یادآور شد: استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، گلستان، مازندران و قسمتی از استان سمنان تحت پوشش گاز تولیدی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد قرار دارند.

انتهای پیام/70006/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول