اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر کرج:

17 پل مکانیزه در کرج احداث می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از احداث 17 پل مکانیزه در سال‌جاری در کلانشهر کرج خبر داد.

17 پل مکانیزه در کرج احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، عبدالله پورمظاهری اظهار داشت: بهره‌برداری از این طرح‌ها، تسهیل تردد و رضایت قابل توجه شهروندان را به همراه دارد.

وی ادامه داد: احداث این پل‌ها با توجه به مشکلات جسمی جمعیت میانسال جامعه و نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان در دستور کار امسال شهرداری کرج قرار گرفته است.

این مسئول زمان بهره‌برداری از این پل‌ها را تا پایان سال‌جاری ذکر کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق این امر صورت گرفته است.

*بالغ بر 100 تن آسفالت در معابر شهر ریخته شد

پورمظاهری همچنین به بحث نهضت آسفالت نیز اشاره کرد و گفت: شعار نهضت آسفالت سال گذشته از سوی مدیریت شهری کرج مطرح شد و امسال نیز این روند ادامه یافته است.

وی اضافه کرد: با در پیش گرفتن این رویکرد در سال گذشته و امسال بسیاری از خیابان‌های شهر بهسازی شد که این امر رضایت همشهریان را فراهم کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خریداری کارخانه آسفالت و سرمایه‌گذاری در این خصوص را موجب بهره‌مندی کرج از آسفالت مرغوب و با ماندگاری بالا در پروژه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون بالغ بر 100 تن آسفالت در سطح معابر شهر ریخته شده است که این امر مناسب سازی کیفیت عبور و مرور در سطح شهر را به دنبال داشته است.

وی با ارزیابی مثبت از سطح همکاری‌های شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری، اظهار داشت: ایجاد تعامل و همکاری بین شورا و شهرداری امری ضروری است که پیشبرد امور شهری از طریق آن ممکن می‌شود.

پورمظاهری گفت: از جمله عواملی که رفع کاستی‌های خدمات‌رسانی تحت تاثیر آن ممکن می‌شود، تعامل و وحدت رویه بین این دو نهاد مردمی است.

وی، حساسیت شورا در امر خدمت رسانی بهینه به شهروندان را یادآور شد و گفت: شاکله تشکیل شورا به عنوان نهادی مردمی پاسخ به نیازهای زندگی شهروندی است.

انتهای پیام/2302/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول