اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی / 199

کاهش آسیب‌های اجتماعی در پارلمان‌های شهری پیگیری شود

نماینده سازمان مردم‌ نهاد مازندران گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی در پارلمان‌های شهری پیگیری شود.

کاهش آسیب‌های اجتماعی در پارلمان‌های شهری پیگیری شود

علی فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره حضور چهره‌های متعدد در انتخابات شورای شهر اظهار داشت: موجب خوشحالی است از اینکه افراد زیادی احساس مسئولیت کردند و داوطلب نامزدی انتخابات شدند.

وی تصریح کرد: افزایش حجم داوطلب نشان از آن دارد که همه قوم و قبیله‌ها مشکلات را با تمام وجود لمس کرده‌اند به‌گونه‌ای که هر کس که در ایل و تبار خود استعداد یا ظرفیتی برای نامزدی در شورای چهارم داشت به صحنه آورد.

نماینده سازمان مردم‌ نهاد مازندران تصریح کرد: احساس مسئولیت برای رفع و رجوع مشکلات قوم و قبیله و خانواده خویش نیز درخور تحسین است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به جای بی‌تفاوتی و انفعال که همیشه وضع را بدتر می‌کند فعالیت و وارد بازی‌شدن بهترین راه حل است از این رو دلسوزان مردم حضور در انتخابات را در پیش گرفتند.

فلاح یادآور شد: اینکه افراد برای نجات قوم و قبیله خود کاندیدا شدند بسیار خوب است ولی این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد که ما تا کی می‌خواهیم به فکر قوم و قبیله خود باشیم.

نماینده سازمان مردم‌ نهاد مازندران با اعلام اینکه آسیب‌های اجتماعی متنوع، متکثر و پیچیده است، گفت: اقتضای پیچیدگی امور نیاز به درایت و تدبیر دارد.

وی عنوان کرد: عقل جمعی حداکثری دلسوزان اجتماعی برای گشایش امور مردم و کاهش این آسیب‌ها در پارلمان‌های شهری باید به‌کارگیری شود.

نماینده سازمان مردم‌ نهاد مازندران در ادامه خواستار توجه به همه آحاد مردم در تصمیم‌گیری‌ها شد و گفت: اگر با توسل به فردی از افراد قبیله‌ خود امورمان را پیش ببریم به همان مقدار وزن و اثربخشی نهادها، ساختارها و تشکیلات را کاهش می‌دهیم.

وی بهترین راه حل مشکلات عامه مردم را تقویت نهادهای مردمی اعلام کرد و گفت: همه مردم در قالب نهادهای مردمی جای بگیرند و همه خدمات و سرویس‌های دولتی از طریق سازمان‌های مردم‌نهاد محله‌ها به مردم ارائه شود.

فلاح تأکید کرد: در چنین صورتی، نقش افراد کمرنگ و نقش نهادها پررنگ‌تر می‌شود، مطالبات مردم به صورت مستمر و نه فصلی و سلیقه‌ای پیگیری می‌شود و عدالت نیز در جامعه گسترش می‌یابد.

این عضو جامعه مردم نهاد ایران اسلامی ادامه داد: برای ارائه خدمات مطلوب باید به نهادها بها بدهیم و همه در قالب نهادها به عمل درست اجتماعی بپردازیم.

این مسئول جامعه مردم نهاد مازندران ادامه داد: با پیگیری امور از مسیر تشکیلات و نهادهای مردمی جلوی سوء‌استفاده افراد از اعتماد مردم گرفته می‌شود.

فلاح تأکید کرد: وقتی سازمان‌های مردم نهاد در هر کوی و محله شکل بگیرد آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مسائل مختلف اجتماعی و شهری نیز به صورتی چهره به چهره استمرار پیدا می‌کند.

نماینده سازمان مردم نهاد مازندران گفت: حل ریشه‌ای بسیاری از مشکلات جز با انجمن‌ها یا سازمان‌های مردم نهاد عملی نخواهد شد.

انتهای پیام/86004/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول