اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ولایتی در همدان:

ائتلاف 1+2 را ولایتی طراحی کرد / هر سه کاندیدا تا آخر می‌مانند

رئیس ستاد ولایتی در استان همدان با اشاره به اینکه آقای ولایتی خودش ائتلاف 1+2 را برنامه‌ریزی کرد، گفت: قرار بود که خروجی ائتلاف یک نفر باشد اما با توجه به شرایط موجود هرسه کاندیدا تا آخرین لحظه خواهند ماند.

ائتلاف 1+2 را ولایتی طراحی کرد / هر سه کاندیدا تا آخر می‌مانند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالحمید رسولی یکشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه دکتر ولایتی در سیاست‌های خود معتقد به استفاده از کمک اسپانسر نیست، اظهار داشت: اگر کاندیدایی از کمک اسپانسرها استفاده کند وام‌دار آنها می‌شود و بعد از انتخاب شدن باید با دست درازی به بیت‌المال به تعهدات خود در قبال آنان عمل کند و ولایتی چنین عملی را نمی‌پسندد. 

وی افزود: ستادهای ولایتی با کمک‌های مردمی و مال شخصی او اداره می‌شود، به همین دلیل در این ستادها ریخت و پاش نداریم.

رئیس ستاد ولایتی در استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه آقای ولایتی خودش ائتلاف 1+2 را برنامه‌ریزی کرد، بیان داشت: قرار بود که خروجی ائتلاف یک نفر باشد اما با توجه به شرایط موجود هرسه کاندیدا تا آخرین لحظه خواهند ماند.

وی در ادامه به دولت متمم اشاره کرد و یادآور شد: کلمه متمم مخفف پنج کلمه است که از متدین بودن، تجربه، معتدل و مشورت‌پذیر تشکیل شده است.

رسولی افزود: اقتصاد در شیوه کار دولت باید شفاف باشد به طوری که دولت در یک اتاق شیشه‌ای قرار می‌گیرد و مردم همه چیز را مشاهده می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه برنامه ولایتی برای توسعه اقتصادی استان‌ها چیست؟  ابراز داشت: در استان‌ها براساس ظرفیتی که دارند برای توسعه اقتصادی آنها برنامه‌ریزی شده است. 

رئیس ستاد ولایتی در استان همدان افزود: چرم سازی و صنعت سفال باید در همدان تقویت و ساماندهی شود و می‌توان از این دو محصول که در استان دارای جایگاه خاصی هستند در توسعه صادرات غیر نفتی استفاده کرد.

وی اذعان داشت: نفت و گاز سرمایه ملی است که باید به نسل‌های آینده هم منتقل شود و نسل ما به اندازه کافی از نفت و گاز استفاده کرده و برای اینکه بتوانیم این منبع را برای آیندگان حفظ کنیم انرژی اتمی باید جایگزین نفت شود.

رسولی ادامه داد: استان همدان در زمینه تولید محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی، سیر و گردو جایگاه خوبی دارد و می‌توان با ساماندهی، مدیریت و حمایت از کشاورزان صادرات غیر نفتی را گسترش داد.

وی ادامه داد: فرش نیز یکی دیگر از زمینه‌های بسیار مساعد در توسعه اقتصادی و صادرات و ایجاد ارزش افزوده است.

رئیس ستاد ولایتی در استان همدان در ادامه به مشکلات اقتصادی استان اشاره کرد و بیان داشت: بیکاری و عدم اشتغال جوانان از مشکلات اساسی استان است و در همدان صنایع مادر وجود ندارد تا هر واحد صنعتی بتواند در هر قسمتی بیش از 600 نفر را شاغل کند.

وی اضافه کرد: بیکاری باعث شده که جوانان از مسیر درست منحرف شوند، دولت آینده باید با ساماندهی اشتغال برای جوانان از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری کند.

رسولی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همدان به عنوان کلان‌شهر مطرح شده است، تصریح کرد: دولت آینده باید از ظرفیت‌های همدان به عنوان کلان‌شهر مانند قطار شهری استفاده کند. 

وی اضافه کرد: ولایتی اهل شعار نیست و از اول انقلاب که در دولت‌های مختلف کار کرده اگر حرفی زده به آن عمل کرده است.

در این نشست دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در همدان نیز اظهار داشت: پس از اینکه آل‌اسحاق از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد، حزب موتلفه اسلامی به عنوان یک تشکیلات قدیمی و عضوی از پیروان خط امام و رهبری با بررسی شاخص‌ها به ولایتی رسید.

محمود الفت گفت: ستادهای پورمحمدی، حزب عدالت طلبان ایران اسلامی و مجموعه‌ای از احزاب اصولگرایی به سمت حمایت از ولایتی گرایش پیدا کردند.

اوت‌های پیام/89019/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول