اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ائتلاف‌های قومیتی شورا سبب دسته‌بندی‌های قبیله‌ای می‌شود/ به اصلاح‌طلبان رأی نمی‌دهم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی ائتلاف‌های قومیتی در انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: ائتلاف‌های قومیتی سبب دسته‌بندی‌های قبیله‌ای می‌شود.

ائتلاف‌های قومیتی شورا سبب دسته‌بندی‌های قبیله‌ای می‌شود/ به اصلاح‌طلبان رأی نمی‌دهم

  به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری امروز در نشست با اهالی رسانه در این شهرستان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر ارزیابی وضعیت موجود ائتلاف قومیتی در شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان اظهار کرد: بر خلاف اظهارات فرماندار گچساران مبنی بر مثبت بودن این ائتلاف‌ها در نتیجه محدود شدن تبلیغات،  هجمه تبلیغات با هزینه کمتر و اثرگذاری بیشتر من این وضعیت را نمی‌پسندم.

وی افزود: اگر در شهری صنعتی مانند گچساران به ائتلاف، تجمعات و دیگر مسائل خود رنگ و بوی قومیتی دهیم، چیز خوبی نیست. اعتقاد من بر این است که رسانه‌ها باید در راستای تغییر و تعریف ائتلاف‌ها از ائتلاف قومیتی به ائتلاف معنوی و سیاسی تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ائتلاف قومیتی جواب نمی‌دهد، گفت: شما فکر کنید فردا یک ائتلاف و قومیت اکثر رأی شورا را کسب کرد و این شورا چهار سال در جهت منافع قومیت و تفکر خود تلاش خواهد کرد و نتیجه و برایند این اتفاق عمران و آبادانی شهر نخواهد بود.

صابری با بیان این‌که اصل ائتلاف به معنای متراکم شدن همه نیروها در راستای خدمت مورد تأیید من است، تأکید کرد: اما اگر این ائتلاف حول قومیت‌ها باشد و این قومیت در آینده مبنای دسته‌بندی‌های قبیله‌ای شود چیز خوبی نیست.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر این‌‌‌که آیا تاکنون نامزد انتخاباتی خود را از میان هشت کاندیدای احراز صلاحیت شده انتخاب کرده‌اید و رأی شما به اصول‌گرایان تعلق دارد یا اصلاح‌طلبان گفت: من در تمام عمر خود یاد ندارم که دروغ گفته باشم قطعا در این زمینه مطالعه کرده‌ام و به تشخیص نهایی رسیده‌ام اما نام فرد مورد نظر خود را به خانواده‌ام نیز نخواهم گفت.

صابری خاطرنشان کرد: این‌که از میان اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان به کدام گروه رأی خواهم داد، کاملا مشخص است؛ من که به اصلاح‌طلبان رأی نمی‌دهم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر نامناسب بودن و سنگین بودن آب سد کوثر ابراز داشت: این موضوع برای نخستین بار است که به گوش من می‌رسد و در این زمینه از دانشگاه علوم پزشکی درخواست انجام آزمایشات لازم را دارم و نتیجه را اعلام خواهم کرد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر مشکل فرودگاه گچساران گفت: فرودگاه گچساران هیچ مشکلی به جز کمبود مسافر ندارد.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول