اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف سئوال از مردم، پیگیری از خبرنگاران و جواب از مسئولان

سامانه پیامکی خبرگزاری فارس جنوب کرمان راه‌اندازی شد

مدیر خبرگزاری فارس جنوب کرمان گفت: با هدف سئوال از مردم، پیگیری از خبرنگاران و جواب از مسئولان سامانه پیامکی خبرگزاری فارس جنوب کرمان با شماره 10003482310221 راه‌اندازی شد.

سامانه پیامکی خبرگزاری فارس جنوب کرمان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سعید سعیدی بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه جیرفت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسبت نخستین سالگرد افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در جنوب کرمان اظهار داشت: طی این یک سال دفتر این خبرگزاری در جنوب استان کرمان فعالیت‌های خبری خوب و قابل قبولی داشته است که البته هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی دقت، سرعت و صحت در انتشار اخبار را از مهم‌ترین اولویت‌های خبرگزاری فارس دانست و افزود: این مجموعه به فضل الهی و همکاری و مساعدت مسئولان منطقه در حد توان به رسالت خود عمل کرده و تلاش می‌کند تا به جایگاه مطلوب برسد و بتواند، نقش مؤثری در عمران و آبادانی منطقه جنوب کرمان داشته باشد.

سعیدی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس در اکثریت شهرستان‌های جنوب کرمان نیروی خبری فعال دارد، تصریح کرد: در حال انجام اقدامات لازم برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی در شهرستان‌ها هستیم.

وی ابراز داشت: خبرگزاری فارس جنوب کرمان در شهرستان جیرفت پنج نفر، کهنوج سه نفر، عنبرآباد، رودبار، قلعه‌گنج و منوجان نیز هر کدام یک نفر خبرنگار در حال فعالیت هستند و اخبار این شهرستان‌ها را مخابره می‌کنند.

سعیدی خبرنگاران مجموعه خبرگزاری فارس جنوب کرمان را فعال و از نیروهای ارزشی و ولایی منطقه ذکر و عنوان کرد: خبرنگاران با مسئولان شهرستان‌ها به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و فرمانداران تعامل بسیار خوبی برقرار کرده‌اند.

مدیر خبرگزاری فارس جنوب کرمان با تأکید بر اینکه باید تلاش ما در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه باشد، گفت: این منطقه علاوه بر محرومیت موجود بسیار مظلوم واقع شده و بر همین اساس ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا خدمات این خبرگزاری به شکل عادلانه توزیع شود.

سعیدی با بیان اینکه پوشش اخبار نماز جمعه‌های شهرستان‌های جنوبی استان در دستور کار این خبرگزاری قرار دارد، اظهار داشت: اخبار خبرگزاری فارس جنوب کرمان بازتاب بسیار خوبی در نشریات محلی و کشوری داشته و مورد استفاده آنان قرار گرفته است.

وی از راه‌اندازی سامانه پیامکی خبرگزاری فارس جنوب کرمان خبر داد و اذعان داشت: این سامانه به شماره 10003482310221 با هدف سئوال از مردم، پیگیری از خبرنگاران و پاسخ از مسئولان با استقبال بسیار خوب مردم این منطقه روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/80001/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول