اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا:

طرح آمایش ورزش مازندران اجرا می‌شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا از پیاده کردن طرح آمایش ورزش در بین ورزشکاران مازندران خبر داد.

طرح آمایش ورزش مازندران اجرا می‌شود

حسین دلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: با انجام طرح آمایش در ورزش نکا ورزشکاران مستعد و علاقمند به رشته‌های مختلف شناسایی می‌شوند.

وی با اشاره به مطالعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی شهرستان نکا تصریح کرد: از طریق مطالعه بهتر ورزشکاران نخبه رشته‌های مربوطه معرفی تا این قهرمانان بیشتر از گذشته برای کشور، استان و شهرشان افتخارآفرینی کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا در ادامه از فعالیت حوزه جوانان خبر داد و افزود: در ورزش به حوزه جوانان توجه کمتری شده که باید با برنامه‌ریزی اصولی توسعه یابد.

دلیلی بیان داشت: توسعه و ترویج منش‌های پهلوانی، اخلاق مداری و توجه به مقوله فرهنگی در ورزش باید در اولویت یک ورزشکار قرار گیرد.

وی با اشاره به تعامل و همفکری پیشکسوتان و کارشناسان ورزش نکا اظهار داشت: با کمک و همفکری پیشکسوتان تلاش خواهیم کرد تا ورزش این شهرستان موفق‌تر و سربلندتر از گذشته باشد.

دلیلی در پایان با اشاره به حضور تیم‌های خوب شهرستان نکا درلیگ کشوری و استانی افزود: ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های تکواندو، فوتبال، کشتی، رزمی، کاراته، آمادگی جسمانی و ... با افتخارآفرینی خود حتی در رقابت‌های جهانی ورزش نکا را سرافراز کردند.

انتهای پیام/86005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول