اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولایتی در جمع مردم شهرکرد:

از حقوق هسته‌ای ایران کوتاه نمی‌آییم / استقرار سیستم بیمه‌ای در کشور

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم شهرکرد گفت: مذاکرات هسته‌ای را با قوت ادامه می‌دهم و بر اساس سیاست‌های رهبر و سیاست‌های مدبرانه از حقوق مردم در این حوزه کوتاه نمی‌آیم.

از حقوق هسته‌ای ایران کوتاه نمی‌آییم / استقرار سیستم بیمه‌ای در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اکبر ولایتی صبح امروز در جمع مردم شهرکرد اظهار کرد: مردم این استان همواره با اسلام و انقلاب اسلامی بوده‌‌اند و در هشت سال دفاع مقدس نیز شهدای بزرگی به این نظام تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که از مشکلات بسیاری رنج می‌برند و این می‌طلبد این مشکلات با کار مدبرانه برطرف شود.

ولایتی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یک استان کشاورزی و دامپرور است، تصریح کرد: در حال حاضر این استان از مشکل صنعت رنج می‌برد، برهمین اساس لازم است تا  تصمیمات صنعتی بزرگ در چهارمحال و بختیاری اتخاذ و ایجاد شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه بر ضرورت واگذاری امور به مردم تأکید کرد و گفت: دولت باید بر اساس اصل 44 قانون اساسی امور تولیدی را به مردم واگذار کند تا مردم خود به تولید مبادرت ورزند.

وی ادامه داد: توانمند کردن زنان بی سرپرست، ایجاد بیمه بیکاری، استقرار سیستم درمان رایگان و کمک به بیماران صعب العلاج از دیگر برنامه‌هایی است که برای دولت آینده خود در نظر گرفته‌ام.

ولایتی بر ضرورت تحقق حقوق به حق ایران در پرونده هسته‌ای تأکید کرد و گفت: در همین راستا مذاکرات هسته‌ای را با قوت ادامه می‌دهم و بر اساس سیاست‌های رهبر و سیاست‌های مدبرانه از حقوق مردم در این حوزه کوتاه نمی‌آیم.

وی با بیان اینکه دیپلماسی یک هنر است، خاطرنشان کرد: دیپلماسی باید هوشمند باشد و این تنها به مذاکرات پشت میز محدود نمی‎شود.

ولایتی با بیان اینکه افراد متدین و خداترس در دولت من دارای جایگاه هستند، تصریح کرد: این افراد کسانی هستند که بیش از اینکه به فکر منافع خود باشند برای رضای خدا حرکت می‌کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برای بازسازی اقتصاد و سامان دادن به روابط خارجی دولتی اخلاق‌گرا و باثبات در تصمیم‌گیری باید انتخاب شود و من در این رابطه دولت متمم تشکیل می‌دهم.

وی از استقرار سیستم بیمه‌ای در کشور خبر داد و گفت: این سیستم با رفع مشکلات پزشک خانواده و در چارچوب شبکه درمان و سلامت می‌تواند ایجاد شود.

ولایتی تأکید کرد: باید از دستاوردهای سیاست خارجی که دستاوردهای مردم، ارتش، بسیج و سپاه است حمایت کرد و آنها را هدر نداد.

وی از مذاکرات 598 به عنوان موفقیت آمیزترین مذاکرات تاریخ معاصر ایران یاد کرد و گفت: در این مقطع زمانی نیز دیپلمات‌ها باید گره‌گشای کشور باشند و از دیپلماسی هوشمندانه استفاده کنند.

ولایتی خاطرنشان کرد: در روز 24 خردادماه با گام‌های محکم و انگشتان مصمم در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و حماسه بزرگ دیگری را رقم می‌‎زنیم.

انتهای پیام/68004/صا40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول