اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد ولایتی در گچساران:

هواداران گچسارانی ولایتی صبح فردا به یاسوج می‌روند

مسئول ستاد ولایتی در گچساران گفت: با توجه به نطق انتخاباتی ولایتی در مصلای یاسوج، جمع زیادی از طرفداران گچسارانی ولایتی صبح فردا به یاسوج می‌روند.

هواداران گچسارانی ولایتی صبح فردا به یاسوج می‌روند

حسن اسدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته‌های مختلفی در راستای حمایت از کاندیداتوری علی‌اکبر ولایتی در گچساران و توسط ستاد مرکزی تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته بانوان، جوانان، رسانه و اطلاع‌رسانی، روحانیون، رابطان روستایی و دیگر کمیته‌های تبلیغاتی در راستای تبیین و اندیشه‌های ولایتی تشکیل و هم‌اکنون فعال است.

اسدی‌پور تصریح کرد: با توجه به سخنرانی و نطق انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در مرکز استان فردا ساعت 10 صبح، جمع زیادی از هواداران این کاندیدای ریاست جمهوری از جلوی ستاد مرکزی در گچساران به سمت یاسوج حرکت می‌کنند.

مسئول ستاد تبلیغاتی ولایتی با اشاره به اهمیت و تأکید رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها و هواداران آنها گفت: از نخستین دقایق افتتاح ستاد انتخاباتی ولایتی در گچساران این مهم در دستورکار ستاد و افراد کمیته‌های مختلف آن قرار گرفته است.

اسدی‌پور در پایان از هواداران علی‌اکبر ولایتی خواست تا همچنان با رعایت اخلاق انتخاباتی از تخریب و تضعیف دیگر کاندیداها خودداری کرده و فرمایشات مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/82001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول