اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قالیباف، روحانی و جلیلی در راه خراسان شمالی

طی آخرین هفته از تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، خراسان شمالی میزبان دست کم سه نامزد انتخاباتی خواهد بود.

قالیباف، روحانی و جلیلی در راه خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد بر اساس اعلام روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان که در جمع خبرنگاران عنوان شده قرار است تا محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی و حجت الاسلام حسن روحانی این هفته برای حضور در جمع مردم و هواداران به خراسان شمالی سفر کنند.

رئیس شورای راهبردی ستاد قالیباف در خراسان شمالی از سفر این کاندیدای ریاست جمهوری فردا به این استان خبر داد.

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برنامه‌های سفر یک‌روزه این نامزد ریاست جمهوری به خراسان شمالی در این روز بیان داشت: قالیباف پس از ورود به فرودگاه بجنورد با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهیدان ادای احترام خواهد کرد.

وی همچنین دیدار با امام جمعه بجنورد و همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری را از جمله برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری در سفر به خراسان شمالی عنوان کرد.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه سملقان، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، زمان دیدار مردمی قالیباف با اقشار مختلف استان را ساعت 10 صبح در مسجد انقلاب ذکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه قالیباف حمایت طیف وسیعی از گروه‌های مختلف را دارد، تصریح کرد: افزون بر 150 نماینده مجلس شورای اسلامی هم از این نامزد ریاست جمهوری در انتخابات حمایت کرده‌اند.

رئیس شورای راهبردی ستاد قالیباف در خراسان شمالی افزود: این نامزد انتخاباتی نیروی مردمی و آزمون داده است و باید برای موفقیت وی در انتخابات تلاش شود.

ثروتی با اشاره به اوضاع حساس کشور و برنامه‌های این نامزد انتخاباتی در ابعاد مختلف اضافه کرد: قالیباف دارای شایستگی و ویژگی‌های متعددی بوده که‌ می‌تواند مسئولیت خطیر ریاست جمهوری را عهده‌دار شود.

به گفته وی عملکرد قالیباف در مناظره خوب بود و موجب شد بر آرای وی همچنان اضافه شود.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه سملقان، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف پیروز انتخابات خواهد بود، خاطر نشان کرد: قالیباف در بین این کاندیداها بی‌رقیب است و پیروز انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان شمالی هم از سفر این نامزد انتخابات یازدهم این هفته به استان خبر داد.

مهدی الهی‌فرد با بیان اینکه سعید جلیلی دوشنبه مصادف با 20 خردادماه در راستای سفرهای یازدهمین انتخابات ریاست ‌جمهوری به خراسان شمالی سفر می‌کند گفت: جلیلی ساعت 13:30 دقیقه این روز با مردم استان در مسجد انقلاب بجنورد دیدار خواهد کرد.

به گفته الهی‌فرد، جلیلی همچنین در مسیر حرکت از بجنورد به شیروان در یکی از روستاهای مسیر حضور خواهد یافت.

وی همچنین از برنامه سخنرانی آیت‌الله محمد رجوی از اعضای جامعه مدرسین قم به نفع جلیلی در بجنورد خبر داد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خراسان شمالی افزود: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا در یکشنبه این هفته 19 خرداد خواهد بود.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای مردمی جلیلی در تمام شهرستان‌های استان اظهار داشت: کمیته‌های نیز ذیل این ستادها تشکیل شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در خراسان شمالی هم اعلام کرد: این نامزد انتخاباتی برای دیدار مردمی 22 خرداد به این استان سفر می‌کند.

به گفته قربان مهاجران جمعه این سفر چهارشنبه این هفته انجام که طی آن این نامزد انتخاباتی در ساعت 11 در سالن ورزشی آزادی بجنورد در جمع مردم این شهر حاضر و سخنرانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: طی این دیدار که قطعاً با حضور پرشور آحاد مردم همراه خواهد بود دکتر روحانی دیدگاه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود را تشریح خواهد کرد.

مهاجران یادآور شد: علاوه بر بجنورد مردم شهرهای شیروان و فاروج هم میزبان حجت‌الاسلام روحانی خواهند بود.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خراسان شمالی همچنین از حضور و سخنرانی برخی از شخصیت‌ها به نفع این نامزد انتخاباتی در استان خبر داد.

وی تاکید کرد: بی‌شک این نامزد انتخاباتی با کوله‌باری از تجربه در معرض انتخاب مردم برای خدمت‌گزاری هر‌چه بیشتر قرار دارد.

مهاجران حضور روحانی در شورای عالی امنیت ملی‌ و مجلس را خواند و اضافه کرد: طی این مسئولیت‌ها حجت‌الاسلام روحانی کارنامه موفقی داشته است.

وی همچنین فعالیت ستادهای این نامزد انتخاباتی در سطح استان را مورد اشاره قرار داد و یادآورشد: افزون بر این ستادهای فرعی چون جوانان، دانشجویی، بانوان و غیره هم فعال شده است.

به گزارش فارس، پیش از این نیز محمدرضا عارف و محسن رضایی به استان خراسان شمالی سفر کرده بودند.

استان مرزی خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان 867 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ع40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول