اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته ایروبیک ژیمناستیک

ژیمناستیک کاران قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

ژیمناستیک کاران قمی در چهار رده سنی در تلاش برای کسب عناوین برتر کشور و قرار گرفتن روی سکو به مسابقات قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک کشور اعزام می‌شوند.

ژیمناستیک کاران قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ژیمناستیک کشورمان رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته ایروبیک ژیمناستیک در چهار رده سنی در دهه سوم مرداد ماه سال جاری با شرکت برترین‌های کشور از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

این در حالی است که ژیمناستیک کاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عناوین برتر و قرار گرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم باید در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بخش پسران یا مردان در روزهای 24 و 25 مرداد ماه سال جاری در شهر ایلام به رقابت با هم بپردازند.

با توجه به آیین‌نامه مسابقات، ورود ژیمناستیک کاران قمی و سایر تیم‌های منتخب استانی شرکت کننده در این رقابت‌ها به شهر میزبان یعنی ایلام تا عصر روز چهارشنبه بیست و سوم مرداد ماه خواهد بود و جلسه سرپرستان و داوران نیز ساعت 21 همان روز در محل اسکان تیم‌ها تشکیل خواهد شد.

از سوی دیگر با توجه به زمان شروع رقابت‌ها از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیست و چهارم مرداد ماه الزاما تمام ورزشکاران باید عصر روز چهارشنبه وارد ایلام شوند و تمام تیم‌های شرکت کننده از هر استان باید با یک داور در این رقابت‌ها شرکت کنند زیرا در غیر این صورت مسئولین مسابقه می‌توانند از داوران بومی استفاده کنند.

رقابت‌های ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی مردان و پسران کشور از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیست و چهارم مرداد ماه آغاز می‌شود و شهر روز جمعه بیست و پنجم مرداد در حالی به پایان می‌رسد که با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای این دوره از مسابقات، نونهالان شرکت کننده باید متولد یازدهم دی ماه سال 1381 تا دهم دی ماه سال 1383 باشند.

همچنین نوجوانانی که متولد یازدهم دی ماه سال 1378 تا دهم دی ماه سال 1381 باشند شرایط شرکت در این رقابت‌ها را دارند و مسابقات رده سنی جوانان ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی کشور نیز با شرکت ورزشکاران متولد یازدهم دی ماه سال 1375 تا دهم دی ماه سال 1378 برگزار می‌شود، ضمن اینکه متولدین قبل از دهم دی ماه سال 1375 نیز ژیمناستیک کاران رده سنی بزرگسالان محسوب می‌شوند.

این در شرایطی است که مسابقات در هر چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طبق کتاب مقررات داوری فدراسیون جهانی ژیمناستیک 2016-2013 برگزار‌ می‌شود و هر ورزشکار مجاز به اجرای شش حرکت است که باید از هر گروه حرکتی حداقل یک حرکت اجرا شود.

همچنین اجرای چهار حرکت از شش حرکت به صورت اجباری بوده و باید بدون ترکیب با حرکات دیگر اجرا شود که این حرکات شامل ایر ترن، پوش آپ، استرادل ساپورت است و حرکات اختیاری نیز شامل دو حرکت دیگر است که باید دارای ارزشی بین 1/0 تا 4/0 باشد و انتخاب آنها با رعایت قوانین برای افراد اختیاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول