اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

رقابت‌های پینگ‌پنگ بانوان نوجوان مازندران پایان یافت

رقابت‌های استانی پینگ‌پنگ بانوان نوجوانان مازندران که از صبح امروز به میزبانی آمل برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رقابت‌های پینگ‌پنگ بانوان نوجوان مازندران پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های استانی پینگ‌پنگ بانوان نوجوانان مازندران که از صبح امروز آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات استانی به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ آمل در خانه پینگ پنگ شهید شیرزاد دنبال شد که در آن 12 پینگ‌پنگ باز از شهرستان‌های آمل، نوشهر، بابل، رامسر و فریدونکنار در یک روز با هم به رقابت پرداختند.

در این مسابقات که سرپرست فنی منیژه بوداغی بوده و داوران برجسته نسیم حیدری و حلیمه کردباقری امر قضاوت را بر عهده داشتند، نوجوان دختر متولدین 11 دی‌ماه سال 79 حضور داشتند.

با پایان یافتن این رقابت‌ها، فاطمه بسطامی از نوشهر قهرمان شد، فائزه نصیرایی از بابل به مقام دوم دست یافته و آذین جغتایی از آمل سوم شد.

مبینا حسین‌پور از قائمشهر و مبینا حسین‌علی‌نژاد از رامسر نیز به همراه نفرات برتر ترکیب تیم منتخب پنج نفره پینگ‌پنگ بانوان نوجوان مازندران را تشکیل می‌دهند که از اول تا سوم تیرماه سال جاری در قالب تیم منتخب مازندران در مسابقات قهرمانی بانوان نوجوان کشورمان در مشهد مقدس به مصاف دیگر رقبا می‌روند.

به گفته محمدرضا قربانی، رئیس هیئت پینگ پنگ آمل، این شهرستان بار دیگر در 14 تیرماه سال جاری میزبان رقابت‌های پینگ‌پنگ نونهالان پسر مازندران است که حکم انتخابی تیم منتخب مازندران برای شرکت در رقابت‌های کشوری را دارد.

انتهای پیام/86012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول