اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 42 مدعی

برترین‌های پینگ‌پنگ قم معرفی شدند

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: رقابت‌های پینگ‌پنگ استان قم با پایان رقابت مدعیان برترین‌های خود را شناخت.

برترین‌های پینگ‌پنگ قم معرفی شدند

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای توسعه بیش از پیش پینگ‌پنگ در استان قم برای سال جدید برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کرده‌ایم که امیدوارم با تخصیص به موقع اعتبارات و همچنین برنامه‌ریزی مدونی که انجام شده به موقع آنها را به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: در واقع این نخستین سال فعالیت هیئت پینگ‌پنگ استان قم در دوره جدید چهار ساله است زیرا مجمع انتخابات هیئت پینگ‌پنگ استان قم در نیمه دوم سال قبل برگزار شد و اعضا در مجموع عباس اشعری فر را به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب کردند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم ابراز داشت: این برای چندمین دوره متوالی است که اعضای مجمع به عباس اشعری فرد اعتماد کرده و وی را به عنوان رئیس هیئت پینگ‌پنگ قم بر می‌گزینند و انشاءالله مجموعه هیئت دست در دست یکدیگر همچنان تلاش خواهند کرد تا پینگ‌پنگ قم گام‌های مثبتی در مسیر پیشرفت بردارد.

وی در ادامه به نخستین برنامه هیئت پینگ‌پنگ قم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات انتخابی لیگ دسته اول قهرمانی استان نخستین رقابتی بود که در آن پینگ‌پنگ‌بازان مدعی با یکدیگر رقابت نزدیک و دیدنی داشتند.

عموئیان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هیئت پینگ‌پنگ، این رقابت‌ها در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و طی آن 42 پینگ‌پنگ باز در تلاش برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات از سطح بالا و کیفیت فنی بسیار خوب و مطلوبی برخوردار بود زیرا برترین‌های پینگ‌پنگ قم در آن حضور داشتند و جز این انتظاری نمی‌رفت، به هر حال امسال هم مسابقات قهرمانی کشور را در پیش داریم و هم باید در لیگ‌های کشور حضور پیدا کنیم و این اهمیت دارد که پینگ‌پنگ‌بازان ما آمادگی خود را در مسابقات استانی به خوبی نشان بدهند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم ابراز داشت: در این دوره از رقابت‌ها محمدصادق شهیدی با بهترین عملکرد خود را به عنوان نفر نخست و قهرمان این دوره از پیکارها معرفی کرد در حالی که بعد از وی امید نوروزی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به علیرضا مسعودی رسید و پرونده رقابت‌های انتخابی پینگ‌پنگ قم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول استان با مقام چهارمی محمد مهدی اسدی بسته شد.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول