اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران خبر داد

رقابت سه پینگ‌پنگ‌ باز مازندرانی در مسابقات جهانی پاریس

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از حضور سه پینگ‌پنگ باز مازندرانی در رقابت‌های جهانی پاریس خبر داد.

رقابت سه پینگ‌پنگ‌ باز مازندرانی در مسابقات جهانی پاریس

عباس زعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در مسابقات جهانی فرانسه که روزهای 23 تا 30 اردیبهشت در شهر پاریس برگزار می‌شود، سه ملی پوش مازندرانی در این پیکارها حضور دارند.

وی با اشاره به ترکیب هفت نفره تیم ملی مردان و زنان کشورمان در این مسابقات افزود: نوشاد و نیما عالمیان در بخش مردان و محجوبه عمرانی نیز در بخش زنان به عنوان سه مازندرانی در این مسابقات هستند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از برگزاری این مسابقات در پنج بخش اشاره و تصریح کرد: مسابقات پینگ‌پنگ جهانی پاریس در پنج بخش انفرادی مردان و زنان، دو نفره مردان و زنان و میکس دوبل برگزار می‌شود.

زعفری درباره دیگر بازیکنان تیم ملی در این مسابقات ابراز داشت: مهران احمدی و حمیدرضا طاهرخانی در بخش مردان و ندا شهسواری و مریم صامت در بخش زنان به عنوان دیگر بازیکنان تیم ملی ایران هستند.

وی در ادامه از حضور یک هفته‌ای تیم ملی پینگ‌پنگ کشورمان در اردوی آمادگی مجارستان خبر داد و اظهار داشت: ملی پوشان امروز برای شرکت در رقابت‌های جهانی پاریس بوداپست را به مقصد پاریس ترک می‌کنند.

زعفری در پایان افزود: در این مسابقات ابراهیم علی دوخت و سیما لیموچی به عنوان مربیان تیم ملی مردان و زنان را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول