اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

رأی دادن به هر یک نامزدها رعایت قانون است

امام جمعه رامسر گفت: رأی دادن به هر یک از هشت نامزد ریاست جمهوری، رعایت قانون و منویات رهبری است.

رأی دادن به هر یک نامزدها رعایت قانون است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر گفت: گاهی مسئول یا غیر مسئول زبان، قلم، کردار و رفتارش فقط شر است که این رفتار از مدار رب‌العالمین خارج است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای همین است که باید هر روز خودمان، قاضی اعمال خود باشیم، مگر می‌شود مسلمان زبان تندی داشته باشد و هر لحظه مانند مار دیگران را بگزد.

امام جمعه رامسر با اشاره به 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی و انتخابات شوراهای شهر و روستا عنوان کرد: شما مردم می‌خواهید به کسانی رأی دهید که از حق و حقوق شهروندی شما دفاع کند و برای شهرسازی و امور فرهنگی و زیرساخت‌های شهر برای شما برنامه‌ریزی کند.

مرتضوی اظهار داشت: این حق شماست که افرادی را انتخاب کنید که شهر و وطن شما را به سمت آبادانی ببرد و منافع شما را بر منافع خود مقدم بدارد و یک یا چهار سال بعد به انتخاب خود ببالید.

خطیب جمعه رامسر تصریح کرد: یک شخص اثرگذار را انتخاب کنید نه کسی که برای رونق کسب و کار خود، خود را نامزد کرده است.

امام جمعه رامسر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند که من به کسی نظر ندارم، رأی دادن به هر یک از آن هشت نفر رعایت قانون و منویات رهبر گرامی‌مان است.

وی افزود: من خود یکی از منتقدان این دولت هستم، ولی انصافا دولت کارهای زیادی انجام داده است و بی‌انصافی است که در گفته‌هایمان اصل و اساس تمام کارها را از بین ببریم.

انتهای پیام/86024/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول