اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی دوستانه

پرسپولیس با یک گل آرتاسبلان اردبیل را شکست داد/ رویانیان 5 بازیکن آرتا را خواست

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی دوستانه با نتیجه یک بر صفر از سد تیم آرتا سبلان گذشت.

پرسپولیس با یک گل آرتاسبلان اردبیل را شکست داد/ رویانیان 5 بازیکن آرتا را خواست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازی دوستانه که عصر امروز در ورزشگاه تختی اردبیل و در یک هوای مطبوع بهاری با حضور بیش از چهار هزار تماشاگر مشتاق اردبیلی برگزار شد، دو تیم در نیمه اول در یک بازی پایاپای به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

نیمه دوم بازی نیز افت و خیزهای مختلفی داشت و در نهایت هادی نوروزی، بازیکن تیم پرسپولیس در دقیقه 32، نیمه دوم توانست دروازه حریف خود تیم آرتاسبلان که خود را مهیای حضور در لیگ دسته اول کشور می‌کند، باز کند.

بعد از گل خورده، بازیکنان آرتاسبلان در یک بازی تهاجمی سعی کردند گل خورده را جبران کنند، اما هرچه زدند به در بسته خورد و در نهایت بعد از 90 دقیقه بازی دوستانه تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در اردوی 10 روزه در اردبیل به سر می‌برد در اولین بازی تدارکاتی خود با علی دایی در زادگاه این بازیکن پرافتخار آسیا و جهان توانست به برتری دست یابد.

در این بازی برای پرسپولیس علی رضایی، میثم حسینی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محسن فیاض‌بخش، مبین میرمرغی، هادی نوروزی، حمید علی‌عسگر، رضا حقیقی، علی آستانی، جعفر برزگر به میدان رفته و در مقابل تیم آرتاسبلان اردبیل که تنها دو ماه از شکل‌گیری این تیم می‌گذرد با بازیکنان خود وحید عزیزی به عنوان دروازه‌بان، ایرج خدایاری، باقر غنی‌زاده، رضا بهرام‌پور، پیمان جعفری، فرزاد رحیمی، وحید عبدی، بهزاد خسروی، علی‌اکبر رضایی، سجاد عرفانی و توحید دشتی مقابل همدیگر صف‌آرایی کردند که در نهایت تیم پرسپولیس توانست بر میزبان این مسابقه غلبه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما این بازی دوستانه حاشیه‌های جالبی نیز به همراه داشت.

* حضور محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس، جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در محل استادیوم تختی و جایگاه ویژه به چشم می‌آمد.

* بیش از چهار هزار تماشاگر مشتاق اردبیلی یک‌ صدا علی دایی را تشویق می‌کردند که شعار تماشاگران «علی دایی ساق اولسون، ایستمینی خار اولسون» «دایی سر طلایی، ماشاالله سلطان دایی» سر داده و از این اسطوره فوتبال کشورمان که اردبیلی‌الاصل است به نیکی و خوبی یاد کردند؛ به طوری که علی دایی در چند مرحله به سمت تماشاگران به احترام و نشان واقعی دست بلند کرده و از حمایت آنها قدردانی کرد.

* بنر بزرگی که عکس علی دایی در آن مشاهده می‌شد در چهار گوشه ورزشگاه نصب شده بود، به طوری که در روزهای اخیر و به دنبال اردوی تیم پرسپولیس در اردبیل با سرمربیگری علی دایی در نقاط مختلف شهر بنرهای بزرگی از علی دایی نصب شده است.

* بعد از پایان بازی رویانیان در جمع بازیکنان آرتاسبلان و سرمربی این تیم سرخه‌ای حضور پیدا کرد و در حالی که از بازی آنها قدردانی می‌کرد به شوخی خطاب به سرمربی آرتاسبلان گفت: بنده برای سال آینده از این تیم پنج بازیکن برای پرسپولیس می‌خواهم.

* رویانیان که گویی دعواهای رسانه‌ای خود را با علی دایی فراموش کرده بود در پایان بازی علی دایی را در آغوش گرفت و با او خوش‌و‌بش کرد؛ این در حالی است که عده‌ای از تماشاگران به کنایه شعار می‌دادند «علی دایی ساق اولسون، ایستمینی خار اولسون».

* این بازی که ساعت 17 و 30 دقیقه شروع شده بود، برخلاف نامه ارسالی به خبرگزاری‌ها با حدود یک ساعت و نیم تأخیر آغاز شد در حالی که قرار بود ساعت 16 این بازی برگزار شود که البته رونمایی از لباس و نشان باشگاه آرتاسبلان نیز برای دومین بار به تأخیر افتاد.

* رفتار زننده مدیر رسانه‌ای پرسپولیس و بی‌احترامی شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس با خبرنگاران رسانه‌های گروهی به ویژه سرپرستی خبرگزاری‌ها در اردبیل جای گلایه و تأسف داشت، در حالی که رویانیان با فشار مدیر رسانه‌ای حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و بدون عذرخواهی محل مصاحبه را ترک کرد.

* روی پیراهن بازیکنان آرتا کلمه مقدس یا ابوالفضل‌العباس (ع) نوشته شده بود و این بازیکنان در پایان بازی نیز با سر دادن شعار یا ابوالفضل از تماشاگران قدردانی کردند.

* علی دایی در کل 90 دقیقه بازی سر پا ایستاده بود و دقایقی نیز با دختر خودش شوخی کرده و با او برای تماشاگران عکس می‌انداخت.

* در پایان بازی اعلام شد بازی دوستانه بعدی پرسپولیس که اردوی 10 روزه‌ای را در اردبیل آغاز کرده ساعت 17 و 30 دقیقه روز یکشنبه با تیم دانشگاه آزاد است.

انتهای پیام/62001/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول