اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم پرسپولیس:

میثم حسینی به اردوی اردبیل می‌پیوندد / تیم پرسپولیس به صورت کامل در اختیار ما نیست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: میثم حسینی بازیکن جدید جذب شده به تیم پرسپولیس امروز وارد اردوی تیم در اردبیل می‌شود.

میثم حسینی به اردوی اردبیل می‌پیوندد / تیم پرسپولیس به صورت کامل در اختیار ما نیست

علی دایی در حاشیه تمرینات تیم پرسپولیس در نیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما تاکنون دو بازیکن خوب و قبراق را جذب کردیم و جذب دو بازیکن دیگر نیز در اولویت است.

وی با بیان اینکه هنوز تکلیف کریمی مشخص نیست و ظرف روزهای آینده با نهایی شدن تصمیم علی کریمی راحت‌تر می‌توان اظهار‌نظر کرد، ادامه داد: اردوی تیم پرسپولیس در اردبیل تا سه‌شنبه هفته آینده ادامه دارد و ما قرار است دو بازی دوستانه را در اردبیل برگزار کنیم.

رقبای پرسپولیس آرتا سبلان و دانشگاه آزاد اردبیل هستند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما دو بازی دوستانه و تدارکاتی را روزهای آینده برگزار خواهیم کرد که این بازی‌ها شامل بازی دوستانه با آرتا سبلان و دانشگاه آزاد است که روزهای پنج‌شنبه و یک‌شنبه هفته آینده این بازی‌ها برگزار خواهد شد.

دایی وضعیت بازیکنان حاضر در اردو را مناسب ارزیابی کرد و افزود: تنها مشکل ما این است که تیم به صورت کامل در اختیار ما نیست.

این مسئول همچنین از تمدید قرارداد فولادی و جذب سید صالحی به تیم پرسپولیس خبر داد و گفت: این بازیکنان نیز به اردوی تیم در اردبیل اضافه خواهند شد.

اما مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس نیز در گفت‌وگویی کوتاه با بیان اینکه نیلسون از روز جمعه به اردوی اردبیل ملحق می‌شود، بیان داشت: این بازیکن بعد از اتمام مرخصی خود روز جمعه به جمع اردونشینان ما اضافه خواهد شد.

بهزاد غلام‌پور تاکید کرد: ما درصدد جذب دروازه‌بان جدید نیستیم و بسته به شرایط تیم از دروازه‌بانان داخلی و خارجی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم فوتبال پرسپولیس تهران چند روزی است که در اردبیل اردوی تدارکاتی برگزار کرده و با اسکان در هتل سپید سرعین تمرینات خود را در ورزشگاه تختی نیر و اردبیل انجام می‌دهد.

انتهای پیام/62004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول