اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر:

ارتقای نظام زندانبانی امری لازم است

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر بر لزوم ارتقای نظام زندانبانی تأکید کرد.

ارتقای نظام زندانبانی امری لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد حیدری بعدازظهر امروز در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: توجه به فرهنگ زندانیان امری مهم و ارزشمند است و باید نسبت به فرهنگ‌سازی در بین زندانیان اهتمام ورزیم و کاری کنیم که زندانیان پس از آزادی از زندان در فعالیت‌های اجتماعی تأثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد تسهیلات رفاهی برای زندانیان از جمله برنامه‌های این اداره است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم، با اشاره به روند ساخت‌وساز اردوگاه زندان برازجان بر لزوم تسریع در ساخت پروژه به پیمانکاران مربوطه تأکید کرد.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر تصریح کرد: هرچه فضای زندان بیشتر باشد و وسعت پیدا کند، تسلط همکاران و اشراف آنها بر فضای زندان آسا‌ن‌تر می‌شود.

حیدری در ادامه بر لزوم ارتقای نظام زندانبانی تأکید کرد و گفت: اگر ما با همدیگر همدل باشیم همه مشکلات را حل می‌کنیم و به شعار امسال سازمان دست پیدا می‌کنیم.

این مسئول ضمن تأکید بر حضور همکاران در انتخابات ریاست جمهوری از رئیس زندان خواست تا با تدبیر زمینه حضور مددجویان در انتخابات فراهم شود.

حیدری در ادامه وارد اندرزگاه‌ها شد و از پوسته‌های داخلی و خارجی بازدید و با مددجویان به‌صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد و به همراه مسئولان مشکلات آنها را استماع و دستورات لازم را برای پیگیری صادر کرد.

انتهای پیام/2452/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول