اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس:

ترافیک سنگین محور سوادکوه در مجلس پیگیری می‌شود

نماینده قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تأسف‌بار توصیف کردن ترافیک 13 و 14 و 15 خرداد محور سوادکوه گفت: ترافیک سنگین محور سوادکوه در مجلس پیگیری می‌شود.

ترافیک سنگین محور سوادکوه در مجلس پیگیری می‌شود

سید هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه با اشاره به ترافیک سنگین محور سوادکوه گفت: ترافیک سنگین و کم‌نظیر دو روز گذشته محور سوادکوه تأسف‌بار و مایه سرافکندگی استان گردش‌پذیر مازندران است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازندرانی‌های مقیم شهرهای دیگر کشور در ایام تعطیلات برای حضور در شهرستان خود فاصله دو تا سه ساعته را باید تا 19 ساعت در ترافیک سنگین حضور داشته باشند، افزود: ترافیک سنگین دو روز گذشته محورهای ارتباطی استان گردش‌پذیر مازندران که دارای مردمی میهمان‌نواز است، باعث خجالت است.

وی، ضعف مدیریت استان را از دلایل اصلی مشکل ترافیک سنگین ذکر کرد و یادآور شد: عدم پیگیری جدی مشکلات مردم توسط مسئولان استانی موجب به وجود آمدن مشکلات شده است.

حسینی از پیگیری وضعیت ترافیک سنگین 13 و 14 و 15 خرداد محور سوادکوه در مجلس شورای اسلامی خبر داد و خاطر نشان کرد: وضعیت ترافیک سنگین 13 و 14 و 15 خرداد محور سوادکوه بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود و از مردم به دلیل این ترافیک عذرخواهی می‌کنم.

وی در پایان به مناسب‌سازی جاده‌های فرعی سوادکوه برای حل مشکلات ترافیک سنگین تأکید کرد و اذعان داشت: مناسب‌سازی جاده جوارم به بابلکنار، جاده لاجیم به ساری، پل سفید، فریم- ساری و آلاشت– فیروزکوه علاوه بر کاهش بار ترافیکی محور سوادکوه قابلیت سرمایه‌گذاری توریستی را هم دارد.

انتهای پیام/86015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول