اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دورود:

مشکل ترافیک خیابان شریعتی دورود رفع می‌شود

شهردار دورود از برطرف کردن مشکل ترافیک خیابان شریعتی دورود خبر داد.

مشکل ترافیک خیابان شریعتی دورود رفع می‌شود

بهرنگ دالوند امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دورود با بیان برطرف کردن مشکل ترافیک خیابان شریعتی در دورود اظهار داشت: از ابتدای شروع فعالیت در شهرداری دورود برطرف کردن این مشکل در دستور کار قرار گرفته است که متأسفانه به دلیل وجود برخی مشکلات تاکنون موفق به انجام کامل این کار نشده‌ایم.

وی افزود: اما باید به مردم دورود این مژده را بدهیم که شهرداری با قدرت برای برطرف کردن این مشکل وارد میدان شده است و در این راستا تاکنون با مالکین مغازه‌ها و کسبه خیابان فاطمیه، اداره غله، راه‌آهن و آموزش و پرورش جلسه‌هایی برگزار شده و به توافقات خوبی رسیده‌ایم.

شهردار دورود خاطرنشان کرد: کار پروژه مدتی است با آسفالت کردن و ترمیم پل‌ها و جداول آغاز شده است که امیدواریم در آینده شاهد پایان این پروژه باشیم.

دالوند ادامه داد: باید یک مژده دیگر نیز برای شروع لایروبی در رودخانه تیره و ایجاد یک محل تفریحی در این نقطه به مردم دورود بدهم.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ای که ما برای ایجاد یک محل تفریحی در کنار رودخانه تیره و پل امام (ره) داشته‌ایم، بزرگ‌ترین پل قوسی فلزی لرستان را در دورود افتتاح کردیم و کار لایروبی رودخانه نیز آغاز شده است.

دالوند گفت: لایروبی رودخانه از پل سعدی تا پل امام (ره) انجام می‌شود و با ایجاد آب‌بندهای موقت سعی می‌کنیم که محیطی برای قایق‌سواری و تفریح ایجاد کنیم.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول