اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت قم خبر داد

نظارت ویژه بر مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در قم

رئیس مرکز بهداشت استان قم از آماده‌باش کامل بازرسان بهداشتی این مرکز تا پایان تعطیلات آخر هفته خبر داد.

نظارت ویژه بر مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مجید محمدیان با اشاره به آمادگی این مرکز برای تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی و یخ توزیعی در سطح شهر در تعطیلات 14 و 15 خرداد اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و حضور جمع کثیری از زائران در شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران مرکز بهداشت استان تیم‌های بازرسی خود را در این مدت تقویت کرده است.

وی با بیان اینکه به همین منظور 18 بازرس بهداشتی در قالب 9 تیم بهداشتی در این ایام به صورت مستمر بر مراکز تهیه و توزیع غذا نظارت می‌کنند افزود: از جمله این اقدامات استقرار تیم‌های نظارتی در حرم، جمکران، پارکسوارهای شمالی و جنوبی و تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی است.

رئیس مرکز بهداشت استان با تاکید بر اینکه تا کنون تذکرات بسیاری از سوی بازرسان بهداشتی به مراکز مختلف داده شده است افزود: در همین راستا مقادیری مواد غذایی و یخ غیر قابل مصرف نیز معدوم شد.

وی گفت: در این طرح بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت به صورت فوق العاده بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی از جمله اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها و اماکن عمومی و بین راهی مانند هتل‌ها و زائر سراها نظارت خواهند داشت

محمدیان با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای توزیع یخ بهداشتی در سطح شهر افزود: به همین منظور یخ‌های حبه ای مورد نیاز از کرج وارد استان شد.

وی گفت: با توجه به حجم عظیم مسافران عبوری از محور سلفچگان مرکز بهداشتی درمانی این شهر در این مدت در آماده باش کامل است.

رئیس مرکز بهداشت استان از کلرزنی تمام تانکرهای آب آشامیدنی موجود در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در این مدت خبر داد و افزود: به منظور پیشگیری از هر نوع تخلف و یا انتقال بیماری تمامی دکه‌های عرضه یخ زیرپوشش طرح نظارت هستند.

طرح نظارتی مرکز بهداشت استان از 11 خرداد آغاز و تا پایان روز 17 خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول