اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ضمن انتقاد از سفر اردوغان به رباط

انجمن حقوق بشر مغرب: ترکیه به جای گفت‌وگو به سرکوب اعتراضات روی آورده است

انجمن حقوق بشر مغرب ضمن انتقاد از سفر نخست‌وزیر ترکیه به رباط، اقدام دولت آنکارا در سرکوب خشونت بار اعتراضات مردمی را محکوم کرد.

انجمن حقوق بشر مغرب: ترکیه به جای گفت‌وگو به سرکوب اعتراضات روی آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری هسپرس، دفتر انجمن حقوق بشر مغرب در بیانیه ای ضمن اعلام همبستگی با تظاهرات کنندگان ترکیه در اعتراض به سیاست دولتشان اقدام دولت ترکیه در سرکوب خشونت بار این اعتراضات مسالمت آمیز را محکوم کرد.

این انجمن ضمن اعتراض به سفر اردوغان به مغرب تاکید کرد: دولت ترکیه به رهبری اردوغان به جای اینکه شیوه گفت‌وگو با معترضان را دنبال کند و رویکرد کشورهای دموکراتیک که به اراده ملت هایشان احترام می گذارند دنبال کند به سرکوب خشونت بار تظاهرات کنندگان روی آورده است که به کشته و زخمی شدن ده ها تن و بازداشت صد ها تن دیگر منجر شده است.

این بیانیه ضمن درخواست از دولت اردوغان برای احترام به حق آزادی بیان و تظاهرات مسالمت آمیز مردمی در ترکیه اعلام همبستگی شهروندان مغربی با مردم ترکیه در انتفاضه مسالمت آمیز ارج نهاد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول