اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 14 خرداد

ویژه‌ برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نیشابور برگزار شد

پویندگان راه امام خمینی(ره) در سالگرد رحلت حضرتش در ویژه‌ برنامه‌های ستاد بزرگداشت این روز تاریخی حضور پیدا کردند.

ویژه‌ برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نیشابور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، عزاداران هیئت‌های مذهبی صبح امروز به صورت مشترک سه راه شریعتی تا تکیه ابوالفضلی را در قالب یک دسته، عزاداری طی کردند.

در این مراسم که در تکیه ابوالفضلی نیشابور برگزار شد، حجت‌الاسلام محمد ذاکری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی نیز حضور داشتند.

در ادامه این مراسم مهدی ایروانی و عباس عراقی ذاکران اهل‌بیت(ع) در رثای حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و بزرگ احیاگر مکتب حسینی در عصر حاضر امام خمینی(ره)، مرثیه‌سرایی کردند.

این گزارش حاکی است: برای چهارمین سال متوالی ویژه‌ برنامه عزاداری عاشقان امام در روستای قطن‌آباد مرکز روستای ریوند بخش مرکزی نیشابور به میزبانی خاندان حکمتی‌پور برگزار شد که در این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل مقری موذن امام جمعه نیشابور مطالبی را در ارتباط با ویژگی‌های امام راحل بیان داشت.

همچنین ویژه برنامه عزاداری امام راحل در روستای دزق‌ بخش سرولایت منسوب به زادگاه اجدادی امام راحل با حضور پرشور عزاداران امام امت برگزار شد.

شب گذشته نیز مراسم سوگواری ارتحال امام با حضور نمازگزاران و علاقه‌مندان در مسجد جامع نیشابور برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام قربانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه نیشابور در تبیین نقش امام خمینی(ره) در احیای مکتب حیاتبخش اسلام در دوره معاصر سخنرانی کرد.

امشب نیز ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) نیشابور میزبان عزاداران امام خمینی(ره) در مهدیه این شهر است که در آن حجت‌الاسلام شریفی معاون حوزه نمایندگی ولی فقیه در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد سپاه نیشابور در تبیین آرمان‌های امام راحل سخن می‌گوید.

انتهای پیام/70002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول