اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع):

مردم هیچگاه تلاش‌های امام راحل را فراموش نمی‌کنند

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: مردم هیچگاه تلاش‌های امام راحل را فراموش نمی‌کنند.

مردم هیچگاه تلاش‌های امام راحل را فراموش نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمد حسن اختری پیش از ظهر امروز در آیین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در ایلام اظهار داشت: شرکت مردم ایلام در آیین بیست و چهارمین سالگرد ملکوتی امام راحل جای تقدیر و تشکر دارد و من به عنوان یک طلبه این وظیفه را دارم که از شما مردم استان تقدیر کنم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایلام با عشق، شور و شعور خود در این مراسم شرکت کرده‌اند، ادامه داد: شرکت پرشور مردم در این اجتماع بزرگ پس از 24 سال از رحلت امام راحل قابل ستایش است.

این روحانی اضافه کرد: مردم با عزاداری و تشکیل هیئت‌های مختلف این روز بزرگ را گرامی داشته و می‌دارند.این حرکت مردم استان ایلام بسیار ارزشمند و قابل تحسین است که من به نوبه خود از این روش ومنش تشکر می‌کنم.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: قدرشناسی و پاسداری از زحمات و تلاش‌های حضرت امام از سوی مردم شریف ایران اسلامی قابل احترام است.

وی ادامه داد: مردم ایران هیچگاه تلاش‌های امام راحل را فراموش نمی‌کنند و آن را از یاد نخواهند برد و همواره تاریخ جدید و حرکت نویی که امام ایجاد کرد به یاد خواهند داشت.

این روحانی همچنین از آیت‌الله محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و محمود عباس‌زاده مشگینی استاندار ایلام تقدیر و تشکر کرد و برای مردم استان ایلام نیز از درگاه خداوند طلب مغفرت و رحمت کرد. 

اختری تصریح کرد: لازم می‌دانم به حکم روزی که در آن قرار داریم و شرایط و حساسیت‌هایی که در این زمان وجود دارد مردم به این مهم توجه کنند.

انتهای پیام/2246/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول