اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

حضور یک نفر بیشتر پای صندوق رای اهمیت ویژه دارد

رئیس ستاد انتخابات اصفهان تاکید کرد: اصل در انتخابات پیش رو، برای ما حضور و مشارکت حداکثری است و فرع نتیجه حاصله آن است و حضور یک نفر بیشتر پای صندوق رای اهمیت ویژه دارد.

حضور یک نفر بیشتر پای صندوق رای اهمیت ویژه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدمهدی اسماعیلی در جلسه هم‌اندیشی داوطلبین چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر ضرورت تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: ضرورت حضور و مشارکت حداکثری مردم ایران در شرایط حساس فعلی کشور، با توجه به سخنان مکرر رهبر معظم انقلاب مشخص و مبر هم است، امسال رهبر معظم انقلاب در این چند ماه اخیر بیش از 14 سخنرانی با اقشار مختلف داشتند و همواره بر ضرورت حضور حداکثری و تحقق حماسه سیاسی تاکید ورزیدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل به نقطه خوب خودش رسیده و توانسته است پیام‌های انقلاب را به گوش مردم منطقه و جهان برساند.

وی افزود: نبرد همیشگی ایران با قدرت‌های زورگوی جهان در عرصه بین‌الملل به نقطه حساس و بحرانی خود رسیده که این حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای فارغ از نتیجه آن،برای این کشور و نظام تعیین کننده است.

رئیس ستاد انتخابات اصفهان اظهار داشت: اصل در انتخابات پیش رو برای همه ما حضور و مشارکت حداکثری است و فرع نتیجه حاصله آن است، حضور یک رای بیشتر و ترغیب یک نفر بیشتر پای صندوق رای برای همه ما موضوعیت دارد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراها خود به تنهایی یک عمل صالح در درگاه الهی برای آنها است، چرا که این دلیلی برای تحقق حماسه ساز حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رای است.

اسماعیلی با غنیمت شمردن فرصت بدست آمده توسط نامزدها گفت: از فرصت‌ها و تریبون‌های تبلیغاتی که در روزهای آتی در اختیار نامزدها می‌گیرد به بهترین نحو ممکن برای ادای دین به خون شهدا و انقلاب و نظام استفاده کنند، این تریبون‌ها باید قبل از آنکه فرصتی برای معرفی و تبلیغ شما باشد باید فرصتی برای تبلیغ و بیان برکات و توفیقات این نظام باشد.

وی خاطر نشان کرد: بیان برکات و توفیقات و دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی از زبان و تریبون شما نامزدهای شوراها امری ضروری است و نامزدها مراقب باشند که در ورطه نقد و انتقاد از اوضاع، هرگز به سیاه نمایی کشور نپردازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان بیان داشت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که در همه زمینه‌ها حضور و مشارکت مردم را دارد، انتخابات شوراها هم از این قاعده مستثنی نیست، در بیش از 10 اصل قانون اساسی کشور با عناوین مختلف از وظایف و اختیارات شوراهای شهر و روستا صحبت شده که این خود حاکی از حساسیت و اهمیت این انتخابات است.

وی افزود: ازجمله نکات مهم در امر انتخابات شوراها این است که نامزدهای محترم باید از هرگونه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات شخصی خود پرهیز نمایند، چرا که این امر هم یک خلاف شرعی و هم یک خلاف قانونی است و نکته حائز اهمیت دیگر آنکه کاندیداهای محترم از گفتن شعارها و صحبت‌ها و وعده‌هایی که در حیطه و چهارچوب وظایف  قانونی آنها نیست به طور جدی خودداری کنند.

اسماعیلی در پایان اظهار کرد: امسال با توجه به برگزاری هم زمان دو انتخابات در یک زمان برای آسایش شهروندان اصفهانی،بیش از 250 شعبه اخذ رای اضافه شده و مجموعه اداری و مسئولین امر انتخابات در استانداری و فرمانداری تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این انتخابات و شمارش صحیح و دقیق و سریع نتایج آن به کار می‌بندند.

انتهای پیام/2301/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول