اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید علیرضا قزوه از ستاد مرکزی جلیلی در مشهد

علیرضا قزوه شاعر انقلابی و مطرح کشور صبح امروز از ستاد مرکزی سعید جلیلی در مشهد بازدید کرد.

بازدید علیرضا قزوه از ستاد مرکزی جلیلی در مشهد

علیرضا قزوه در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی سعید جلیلی در مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با تاکید بر خلق حماسه سیاسی در انتخابات اظهار کرد: یکی از اصول مهم در کار ستادی و تبلیغاتی انتخابات اخلاق و صداقت است.

وی با بیان اینکه عده‌ای قصد تخریب جلیلی را دارند، گفت: جلیلی از فعالان نظام و سرمایه‌های انقلاب اسلامی بوده که صداقت و اخلاص وی باید به طور ویژه‌تر در ستادهای وی تجلی داشته باشد.

قزوه افزود: مباحث فرهنگی و عرصه فرهنگ از مواردی است که به طور حتم جلیلی به آن توجه ویژه‌ای داشته و این مایه خرسندی جامعه ادبی کشور است.

این شاعر انقلابی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای غنای فرهنگی بوده و از این حیث دیگر ملل با کشور ما فاصله بسیاری دارند.

وی با ابراز نارضایتی از انتشار شایعات متعدد در مورد جلیلی اذعان کرد: مسئولان ستادهای سعید جلیلی باید به هوش باشند چرا که عده‌ای قصد تخریب وی را داشته و از همین حیث ستادهای جلیلی باید بخشی را ساماندهی نسبت به این مسئله معطوف کرده و در نهایت اخلاق به این شایعات پاسخ دهند.

قزوه با مهم دانستن نقش مردم در صحنه انتخابات و تحقق حماسه سیاسی گفت: پاسخ گفتن به نیازهای مردم و ارتباط فعال با آنان اثر شگرفی بر مشارکت عمومی دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی بین ما و دیگر کاندیداها نیست گفت: در راستای محقق‌ کردن شور و حماسه سیاسی یکی از کارهای مهمی که عوامل ستادهای مختلف می‌توانند انجام دهند سرزدن به ستادهای یکدیگر و تبریک گفتن است.

این شاعر انقلابی تاکید کرد: مردم در صحنه انتخابات باید با دقت و شناخت عمیق به فردی اصلح که بتواند اداره کشور را به دست گیرد، رای داده و در این مسیر حماسه سیاسی را محقق کنند.

انتهای پیام/70032/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول